آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نعمت احمدی : ظاهرا برخی پرونده های سنگین دولت احمدی نژاد مثل دکل های گمشده را فراموش کرده اند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,نعمت احمدی

نعمت احمدی :
ظاهرا برخی پرونده های سنگین دولت احمدی نژاد مثل دکل های گمشده را فراموش کرده اند / دولت قبل اصلا چیزی باقی نگذاشته که حالا اختلاسی بخواهد صورت بگیرد / برخورد روحانی با تخلفات آفرین دارد

نعمت احمدی ضمن مقایسه رفتار دولت گذشته و فعلی با فساد، نحوه ی برخورد روحانی با تخلفات را تحسین برانگیز دانست.

این حقوقدان در گفت و گو با  انتخاب گفت: به نظر من، در دولت روحانی تخلف و یا فسادی صورت نگرفته است. در حقیقت، فسادی که در دولت احمدی نژاد با آن مواجه شدیم، به هیچ وجه در دولت فعلی شکل نگرفت.

وی افزود: فساد در دولت احمدی نژاد سیستماتیک بود. در انتخاب افراد، اشخاص ناصالحی وارد کار شدند، مثل خاوری، مرتضوی و رحیمی بود که پرونده همگی آنان موجود است. در دولت گذشته پرونده های سنگین مثل پرونده خاوری، رحیمی، دکل های گمشده وجود داشت، ظاهرا برخی اینها را فراموش کرده اند. کدامیک از این پرونده ها در دولت روحانی اتفاق افتاد؟

احمدی تصریح کرد: ماجرای فیش های حقوقی هم که برخی گروه ها آن را در بوق و کرنا کرده اند هم میراث دولت قبل است. با توجه به اقداماتی که دولت نهم و دهم انجام داده اند، اصلا چیزی باقی نگذاشته شده که اصلا اختلاسی بخواهد اتفاق افتد.

این حقوقدان اضافه کرد: احمدی نژاد از روز اول اقداماتی را انجام داد که فضا را برای فساد تسهیل کرد، مثل  انحلال سازمان برنامه و بودجه. اینها مملکت را به صورت هیئتی اداره می کردند. شاید بهتر باشید اینطور بگویم؛ دولت احمدی نژاد به اندازه تمام ادوار تاریخ ایران خسارت به بار آورد.

نعمتی در ادامه تاکید کرد: شما وقتی سازمان برنامه و بودجه نداشته باشید، مشخص نباشد درآمد چقدر است و هزینه کشور چقدر است، خواه یا ناخواه فساد ایجاد می شود. جالب اینجاست که فساد آقایان دولت گذشته به اینجا ختم نمی شود، اینها در دوره ی شهرداری نیز سوابق نه چندان چالبی از خود به یادگار گذاشته اند. وقتی احمدی نژاد شهردار تهران بود، چندین هزار میلیارد پول گم شد و تا امروز کسی سراغش را نگرفته است.

این حقوقدان گفت: احمدی نژاد بر این باور بود اطرافیانش خط قرمز او هستند، ولی روحانی در برابر قانون خط قرمزی ندارد. احمدی نژاد به قانون اهمیت نمی داد و می گفت که من قانون را قبول ندارم. همین موارد و تفکرات باعث این همه فساد شد و ظلم بزرگی به جامعه شد ولی تا به امروز روحانی کدامیک از این تفکرات را از خود بروز داده است؟ او اصلا به خودش اجازه چنین تفکری را نمی دهد و نحوه ی رفتار و برخوردش با تخلفات تحسین برانگیز است و آفرین دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------