آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

سخنگوی وزارت خارجه: سخنان مرکل غیرسازنده است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات اخیر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در خصوص برنامه های موشکی ایران را غیر سازنده توصیف و آن را رد کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت مور خارجه، بهرام قاسمی در واکنش به اظهارت اخیر صدر اعظم آلمان گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه موشکی کشور کاملا جنبه دفاعی داشته و به هیچ وجه به منظور حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده است؛ لذا ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت نیست و هیچ ارتباطی با برجام ندارد.


وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اعلام می کند برنامه موشکی خود را بر اساس دکترین های دفاعی و محاسبات امنیت ملی خود با قوت تمام ادامه می دهد و این گونه اظهارات هیچ تاثیری بر برنامه موشکی مشروع کشور نخواهد داشت.


به گزارش ایرنا آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز پنج شنبه مدعی شد، ایران مقررات شورای امنیت سازمان ملل در خصوص توقف برنامه موشکی نظامی خود را نقض کرده است.


این در حالی است که برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران در دکترین نظامی ایران کاملا دفاعی طراحی شده است و این برنامه نقض توافق هسته ای به شمار نمی رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------