آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

غرویان : پرونده احمدی نژاد برای همیشه بسته شده / او روحیه را روحانی را ندارد؛ نه خلاف را می پذیرد، نه عذرخواهی می کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , غرویان

آیت الله محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه، رفتار روحانی در مقابل متخلفان را قابل تحسین توصیف کرد.

آیت الله غرویان در گفت و گو با «انتخاب» اظهار داشت: مهمترین اقدام روحانی، شفافیت او در حوزه اقدامات اقتصادی و مقابله با فساد است.

وی تصریح کرد: مهمترین تفاوت دکتر روحانی در برابر احمدی نژاد این است که ایشان در برابر ملت تواضع دارد و می گوید باید در برابر ملت پاسخگو باشیم و اگر خلافی هم شده عذرخواهی کنیم و شرمنده ملت باشیم. اما روحیه رئیس دولت قبل این چنین نبود، بلکه هیچگاه عذرخواهی نمی کرد و از یک تبختری در برابر مردم برخوردار بود و هیچگاه خلاف را نمی پذیرفت.

غرویان ادامه داد: به نظر من، وقتی مسئولی، خطای فاحشی انجام می دهد باید استعفا بدهد. آقای روحانی استعفا از رئیس صدوق توسعه ملی را پذیرفت که همین موضوع نشان می دهد شخص روحانی اماده برخورد با تخلفات است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: می توان به صراحت عنوان کرد که آقای روحانی جلوی تخلف را می تواند بگیرد. بسیاری از این تخلفات در دولت قبل بلکه با ارقام بیشتر صورت می گرفت ولی لاپوشانی و مخفی کاری می شد که همین امر لطمه بزرگی به مردم و جامعه بود.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد کابینه خود را خط قرمز می دانست گفت: روحانی خط قرمز ندارد و این معنایی برای او ندارد. کابینه یعنی چه؟ کابینه یک مجموعه از افرادی هستند که باید خدمتگذار ملت باشند و ملت این افراد را به قدرت رساند. روحیه پاسخگویی باید در مسئولین نظام باشد.

غرویان افزود: به نظر من، پرونده احمدی نژاد برای همیشه بسته شده و مختومه است، از نظر ما خیلی نباید به ایشان پرداخته شود، چون اینها دنبال این هستند که دوباره با همین بحث ها خودشان را مطرح کنند. احمدی نژاد ضربه بزرگی به سیاست، اخلاق و اقتصاد کشور وارد کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------