آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پرویز کاظمی : اصولگرایان با حمایت از احمدی نژاد بیش از این سقوط می کنند / اصولگرایان احتمالا هیچ کاندیدایی نخواهند داشت / اقبالی به قالیباف نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, احمدی  نژاد

وزیر رفاه دولت نهم بر این باور است که احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات، در لحظات آخر کنار خواهد کشید.

پرویز کاظمی در گفتگو با انتخاب  اظهار داشت: بعضی ها می گویند ما اصولگرا هستیم ولی اسمشان را عوض کردند و با عناوین مختلف در صحنه سیاسی مشغول به کار هستند. بنابراین اگر بخواهیم بگوییم جبهه اصولگرایان از آقای روحانی می خواهند حمایت کنند، باید ببینیم باتوجه به چند شاخه شدن شان به اتفاق نظر می رسند یا نه.

وی افزود: اگر بخواهیم از الان بصورت قاطعانه درباره انتخابات و ورود افراد در این زمینه اظهار نظر کنیم خیلی زود است، چراکه ما حزب به معنای واقعی نداریم و همیشه به این شکل بوده که دقیقه 90 معادله بازی تغییر می کند و تمام پیش بینی ها عوض می شود. حتی درباره حمایت اصولگرایان از روحانی نیز به زمان نیاز است.

کاظمی ضمن تاکید بر اینکه اصولگرایان به اتحاد نمی رسند گفت: تجربه گذشته نشان داده که اصولگرایان به اتحاد و اتفاق نظر نمی رسند. ما  در انتخابات 92 و 94 شاهد بودیم این وحدت شکل نگرفت. بعلاوه عملکرد اصولگرایان در جامعه عملکرد چشمگیری نبوده است که طبق این فرضیه بخواهیم نظر دهیم. به نظر من، جبهه اصولگرایان اگر بخواهند فعالیت کنند خیلی با اقبال مواجه نمی شود، شاید خودشان پرهیز کنند و از کسی حمایت خاصی نکنند.

وی درباره حمایت احتمالی بخشی از اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: بعید می دانم که جبهه اصولگرایان بخواهند دست به چنین کاری بزنند. اصولگرایان با توجه به اینکه جایگاه خودشان را درجامعه از دست داده اند، راضی نیستند بیشتر از این سقوط کنند. تصور می کنم که عقلای اصولگرا بهتر از اینها فکر می کنند و می اندیشند که بخواهند اعتبار خودشان را در حمایت از احمدی نژاد دچار خدشه کنند. البته این موضوع را هم باید بگویم که اصولگرایان تندرو هم از احمدی نژاد حمایت نمی کنند.

کاظمی اضافه کرد: معتقدم که احمدی نژاد ورود پیدا نمی کند،، اگر هم بیاید مثل افرادی می ماند که دقیقه 90 خودش ر ا کنار می کشند.

وی با اشاره به دیگر چهره های جریان اصولگرا از جمله قالیباف گفت: برداشت من این است که آن اقبال عمومی برای شهردار تهران اتفاق نخواهد افتاد. همچنین اصولگرایان به آن اتحاد لازم نیز نمی رسند. در واقع هیچ شیخوخیتی در این جبهه وجود نخواهد داشت که آن قدم جلو بگذارد و دیگران تبعیت کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------