آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رئیس‌جمهور وارد کرمانشاه شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,حسن روحانی

حجت‌الاسلام حسن روحانی در بیست و نهمین سفر استانی خود صبح امروز وارد کرمانشاه شد و مورد استقبال مسؤولان استانی قرار گرفت.

به گزارش فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حسن روحانی لحظاتی پیش در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شد و توسط مسؤولان کشوری و استانی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور در این سفر یک‌روزه دیدار عمومی با مردم در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه، دیدار با علما و روحانیان، نخبگان و برگزیدگان، سرمایه‌گذاران، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه را در برنامه‌های خویش دارد.

بر اساس گزارش فارس، این سفر بیست و نهمین سفر هیأت دولت به استان‌ها محسوب می‌شود و قرار است در جریان برگزاری آن چندین پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه جدید نیز انجام می‌شود.

رئیس‌جمهور در این سفر از نزدیک با نیازها و مشکلات استان کرمانشاه آشنا می‌شود و قارر است مصوباتی در راستای رفع مشکلات، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در سفر مذکور به تصویب برسد.

وزرای کابینه دولت یازدهم نیز به شهرستان‌های استان کرمانشاه سفر می‌کنند که افتتاح پروژه‌ها، دیدار عمومی با مردم، شرکت در شورای اداری شهرستان‌ها و... در نظر گرفته شده است.

در این سفر سامانه سامد در راستای ارتباط مردم با رئیس جمهور در نظر گرفته شده و در اسرع وقت و حتی در زمانی که نمایندگان دولت در استان هستند به موضوعات مطروحه رسیدگی می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------