آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان پایان یافت /زمان اعلام حکم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,تعرض به سفارت عربستان

دومین جلسه دادگاه متهمین تعرض به سفارت عربستان به ریاست قاضی فرشید دهقانی صبح امروز - سه شنبه - آغاز به کار کرد و با رسیدگی به پرونده هشت متهم باقیمانده از میان متهمان این پرونده ساعتی قبل به پایان رسید.

به گزارش  ایرنا، دومین و آخرین نشست دادگاه رسیدگی به پرونده متهمین تعرض به سفارت عربستان با حضور متهمین و وکیل مدافع متهمین و اصحاب رسانه در شعبه 1060 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار گردید وبنا بر اظهار قاضی پرونده حکم متهمین پرونده تعرض به سفارت عربستان در مدت قانونی و حداکثر تا ده روز آینده ابلاغ خواهد شد.

 


برای 21 نفر از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان در دو جلسه دیروز و امروز دادگاه کیفرخواست صادر شده است.


یکی از متهمان جلسه امروز دادگاه پرونده تعرض به سفارت عربستان طلبه بود به دستور قاضی پرونده رسیدگی به پرونده این متهم به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور نیز امروز در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه دادستان قدیم و جدید نظامی استان تهران، از جلسه رسیدگی به اتهامات متعرضان به سفارت عربستان در دادگاه ویژه روحانیت خبر داد و گفت: این دادگاه به زودی برگزار می شود.


اتهام متهمان این پرونده اخلال در نظم از طریق جنجال و تجمع غیرقانونی و مشارکت و تخریب عمدی اموال سفارت عربستان بوده که تعدادی از متهمان به هر دو عنوان اتهام و تعدادی دیگری به دلیل اخلال در نظام عمومی محاکمه می شوند.


روز شنبه 12 دی ماه1394 برخی از افراد خودسر در اعتراض به اقدام حاکمان سعودی در اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان مبارز عربستان به سفارت این کشور در تهران تعرض کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------