آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

مخالفان دولت در مجلس در انتخابات بد می‌بینند



اخبار,اخبار سیاسی, مخالفان دولت


اخبار سیاسی - مخالفان دولت در مجلس در انتخابات بد می‌بینند

آیت‌ا... اسدا... بیات زنجانی با اشاره به سنگ‌اندازی برخی از مخالفان دولت گفت: اعتقادم این است که برخی مخالفان دولت مخصوصا برخی نمایندگان مجلس باید در برخوردشان با دولت تجدید نظر کنند، چرا که برخوردشان با دولت به نوعی برخورد با مردم است؛ آنها باید بدانند انتخابات دوره بعد مجلس هر روز نزدیک‌تر می‌شود و اگر همین طور پیش بروند بعد‌ها نتیجه‌اش را بد خواهند دید.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به حاکمیت سه حق اساسی و حاکمیت نیز نسبت به مردم سه حق اساسی دارند، گفت: از حقوق اساسی مردم که حاکمیت یک جامعه موظف به تحقق آنهاست، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، برقراری امنیت و ایجاد رفاه اجتماعی و اقتصادی و از سوی دیگر وظیفه مردم در قبال حاکمیت، حمایت کردن، نصیحت کردن و در صورتی که حکومت نیاز به حمایت مالی دارد، دریغ نکردن است.

 

این استاد حوزه با بیان اینکه مشکلات ۸ سال گذشته از جمله سنگ اندازی در عرصه آگاهی بخشی به جامعه، مشکل همه بود، گفت: در طول ۸ سال گذشته اجازه نمی‌دادند یک کتاب اخلاقی ما چاپ شود؛ با اینکه قبلا چند بار چاپ شده بود؛ فقط به این دلیل که اسم بنده روی این کتاب بود. بیات تاکید کرد: در ۸سال گذشته این کشور، صرفا زبان شما بسته نبود، بلکه تمام قلم به دستان در محدودیت بودند؛ فقط خبرنگاران آسیب ندیدید، بلکه ملیت ما آسیب دید.

 

ایلنا نوشت؛ این استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ایران در طول تاریخ خود، افرادی را تربیت کرده که تا آخر مایه افتخار ایران هستند؛ ایران مهد فلسفه، هنر و علم بوده و در حال حاضر نیز در دنیای غرب، اذعان دارند که فلسفه درست معنوی و اخلاق، در ایران است.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی کشور در چند سال گذشته در برخی مقاطع تصریح کرد: نباید افرادی فکر کنند ملیت ما با گفتار یک فرد آسیب می‌بیند؛ اینها که اینطور فکر می‌کنند، اسیر توهمند، در حالی که با توهم نمی‌شود زندگی کرد. این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: عقلانیت، تکیه بر اصول قانون اساسی و اعتماد به مردم، از عوامل مهمی است که می‌تواند همه مسائل را حل کند.
اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------