آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

میرتاج‌الدینی: عملکرد شورای نگهبان در ردصلاحیت مشایی درست بود/احمدی‌نژاد در خانه‌نشینی کارت زرد گرفت



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,محمدرضا ميرتاج الديني


 نماینده اصولگرای مجلس هشتم در مورد خانه نشینی احمدی‌نژاد گفت: من معتقدم که احمدی نژاد کارت قرمز نگرفت اگر کارتی هم گرفته باشد کارت زرد است.

به گزارش خبرآنلاين؛سيد محمدرضا ميرتاج الديني در رابطه با رد صلاحيت اصلاح طلبان،‌ اين اتفاق را به نفع اصلاح طلبان دانست و گفت: تعداد افرادی که از جریان اصولگرایی تایید میشوند، ضمن تأیید حرفهای آقای حق شناس، بیشتر از اصلاح طلبان است و این هم به نفع اصلاح طلبان است. چون کاندیداهایشان محدود میشود. اصولگراها کاندیداهایشان متعدد است و آراءشان پخش می‌شود. دقیقا در انتخابات مجلس هم اینگونه بود، شورای نگهبان اگر نظری را داشته باشد، مسیری که طی میکند به نفع جریان اصلاح طلب تمام میشود، هم در کاندیداهای ریاست جمهوری و در کاندیداهای مجلس اینگونه بود.

حق شناس در پاسخ به ميرتاج الديني تأكيد كرد: من این را تایید نمی کنم. خود بزرگان شورای نگهبان هم اظهارنظر کردند و گفتند که ما در حوزه هایی دچار اشتباه شدیم. در فضای خصوصی اعتراف می کنند که تایید صلاحیت خود احمدی نژاد هم اشتباه بوده.

وي افزود: این نشان دهنده این نیست که شورا در همه جا درست عمل کرده باشد، ضمن اینکه آمارها هم نشان می دهد و جامع هم می تواند قضاوت کند که چطور می شود در یک فضایی با تعدادی از چهره های مشخص اصلاح طلب که از قبل انقلاب پایه گذار انقلاب بودند و در برهه های مختلف ارکان نظام بودند، در این حد وسیع برخورد می شود.

اين عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به اين موضوع كه اصولگراها بيشتر پروانه عبور كسب مي‌كنند، گفت: تعداد دوستانی که از جریان شما پروانه عبور می گیرند خيلي بیشتر است. شما می گویید این کارشان به نفع جریان اصلاح طلب است من خواهش می کنم بگویید اين كار را نکنند؛ لطف کنید این را از دوستان بخواهید که به نفع ما عمل نکنند.

او در ادامه اظهار كرد: شما چهره های اصلی تیم ملی ما را زدید کسانی که در دسته یک بازی می کنند  را هم زدید فقط نیروهایی که در رده 2 و سه ما بازی می کنند حضور داشتند. بله شما ببينيد در تهران چه اتفاقي افتاده است، نیروی دسته یک شما در مقابل نیروهای دسته سه ما ردیف شدند، کسانی که خود ما هم خیلی هایشان  را نمی شناختیم، این نقطه ضعف ما نیست.

اما در ادامه اين مناظره ميرتاج الديني خطاب به حق شناس گفت: من هم از شما خواهشی دارم،به آن رجال سیاسی اصلاح طلبی که در تیم ملی شما بازی‌ می‌کنند، بگویید کارت قرمز زیاد نگیرند، از نظام کارت قرمز زیاد می گیرند و رد می شوند. این ها کارت قرمز گرفتند.طبیعی است که کارت قرمز گرفتند و وقتی کارت قرمز گرفتند مشخص است که هیچ مربی اجازه نمیدهد که آنها وارد بازی بعدی شوند مگراینکه اعلام برائت کرده و توبه کنند.

معاون پارلماني احمدي‌نژاد در پاسخ به اين نكته كه« احمدي ن‍ژاد در ماجراي خانه نشيني كارت قرمز گرفت.»، تأكيد كرد: من معتقدم که احمدی نژاد کارت قرمز نگرفت اگر کارت گرفته باشد کارت زرد است. تفاوتش این دو قضیه اینگونه است که اینجا تبعیت نکردند و در برابر نظام ایستادند، و بیانیه صادر کردند.اما آقای احمدی نژاد همان 10 تا 12 روز نهایت تمکین کردند و موضوع تمام شد. بدون آنکه بیانیه صادر کند.

حق شناس در ادامه از میرتاج الدینی پرسید« شما نظرتان در مورد تأیید صلاحیت مشایی چیست؟»، سوالی که میرتاج الدینی اینگونه پاسخ داد: خب آن هم شورای نگهبان طبق ضابطه درست عمل کرد. ما عملکرد شورای نگهبان را در این خصوص درست میدانیم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------