آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

احمدی‌نژادی‌ها کانال تلگرامی «دفاعیات» زدند /حمله به آیت الله هاشمی و مظلوم نامیدن مشایی



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احمدي‌نژاد

فصل انتخابات که نزدیک می‌شود تحرکات در میان گروه‌ها و جناح‌های سیاسی هم بالا می‌گیرد. رسانه‌ها خط مقدم هستند.

به گزارش اعتماد ، اين روزها هواداران محمود احمدي‌نژاد بيش از گذشته مشغول دفاع از رييس دولتي هستند كه متهم است در دوراني كه پاستور خانه‌اش شده بود سوء‌مديريت‌ها، تخلفات و فسادهاي مالي اطرافيانش هزينه‌هاي زيادي را بر كشور وارد كرده است.

هواداران رييس دولت سابق اين روزها تغيير جهت داده‌اند، اگر در سه سال گذشته بر ريل حمله به دولت و اصلاح‌طلبان حركت مي‌كردند حالا اما بسان سوزن باني كه ريل را تغيير مي‌دهد بر قطار دفاع سوار شده‌اند و جهت حركت خود را كمي تغيير داده‌اند، قطاري كه اين روزها در فضاي مجازي حركت مي‌كند. اگرچه احمدي‌نژاد در چند ماه گذشته شهرستان‌هاي كوچك را هدف سخنراني‌هايش قرار داده بود تا شايد عدم استقبالش در پايتخت را به دست فراموشي بسپارد اما حضور منتقدان پلاكارد به دست وي در سخنراني‌هايش سبب شده تا هوادارانش اين روزها به فكر تهيه دفاعياتي باشند تا بلكه موج انتقادها از وي را كم كنند؛ دفاعياتي به روش خودشان و در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي همچون تلگرام.

اين روزها كانالي تلگرامي به نام «دفاعيات دكتر احمدي‌نژاد» فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در اين شبكه اجتماعي آغاز كرده است. رصد اجمالي اين كانال نشانگر اين است كه گردانندگان آن بيش از هر گروهي اصولگرايان منتقد را نشانه گرفته‌اند و به دنبال رفع اتهام از انتقادهايي هستند كه اصولگرايان منتقد احمدي‌نژاد به او وارد مي‌دانند. انتقادهايي كه به گفته خودشان ولايت مداري احمدي‌نژاد را زير سوال مي‌برد. از ماجراي اسفنديار رحيم مشايي كه نهايتا با نامه رهبر انقلاب از معاون اولي كنار گذاشته شد تا ١١ روز خانه‌نشيني احمدي‌نژاد. اين كانال تلگرامي مطالبي را منتشر كرده كه سرسختانه از رحيم مشايي دفاع مي‌كند.

يكي از اين مطالب متني است با عنوان «مهندس مظلوم» كه در آن حسين شريعتمداري مدير مسوول روزنامه كيهان را متهم به فضا‌سازي عليه رحيم مشايي كرده است و آيت‌الله هاشمي را به عنوان كسي كه نخستين بار نام جريان انحرافي را براي مشايي و نزديكانش به كار برده است، معرفي مي‌كند. اين در حالي است كه كليد واژه جريان انحرافي نخستين‌بار از دل كساني بيرون آمد كه روزي مدافعان سرسخت احمدي‌نژاد بودند كه در دولت دوم او و پس از انتخابات سال ٨٨ و به ويژه پس از ١١ روز خانه‌نشيني او در سال ٩٠ كاسه صبرشان لبريز شد و آرزو مي‌كردند كه بتوانند او را از كارنامه اصولگرايي پاك كنند. ١١ روز خانه‌نشيني آخرين ميخ بر تابوت حمايت اصولگرايان از احمدي‌نژاد بود. «كانال دفاعيات دكتر احمدي‌نژاد» اما با انتشار چند مطلب به‌طور كلي خانه‌نشيني احمدي‌نژاد را از بيخ و بن رد كرده و آن را «دروغ بزرگ» ناميده است.

 نزديك شدن به فصل انتخابات هواداران و نزديكان احمدي‌نژاد را بيش از گذشته با فضاي مجازي كوچانده است؛ فضايي كه در آن سرعت انتشار اخبار بالاست و انتشار هر گونه ادعا و اتهام هم به سختي مورد پيگرد قانوني قرار مي‌گيرد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------