آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد /اولین پیام انتخاباتی قالیباف به رییس‌جمهور سابق



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,احمدی‌نژاد

دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.

 آن طور كه برخي سايت هاي خبري نوشتند، مشايي هم به اين ساختمان آمد و از سخنرانان اصلي نشست بود كه در صورت صحت اين حضور بايد اذعان داشت برخلاف برخي تصورات مشايي صحنه سياست را ترك نكرده است. شمس‌الدين حسيني وزير سابق اقتصاد، نيكزاد وزير سابق مسكن و خسرو معتضد از ديگر سخنرانان اين جلسه بودند.

 

در اين نشست كه احمدي‌نژاد نيز به سخنراني پرداخت، درباره فعاليت دولت يازدهم و انتخابات رياست‌جمهوري آينده بحث و گفت‌وگو شد. به گفته يكي از حاضران، احمدي‌نژاد در اين جلسه گفت كه به هر استاني كه اخيرا سفر كرده، با درخواست‌هاي بسيار براي كانديداتوري مواجه شده است. وي با اين حال گفته است كه فعلا نمي‌خواهد فضا را با اظهارنظر رسمي درباره كانديداتوري خود انتخاباتي كند.

البته اين جلسه تنها تحرك انتخاباتي آنها نبود، چنانكه احمدي‌نژاد در همايش «امام خميني (ره)، مردم و انقلاب» كه در مسجد جامع مسعوديه برگزار شد، سخنراني كرد. آن طور كه سايت دولت بهار نوشته است، اين همايش بي‌حاشيه نبود و در حالي كه برگزار‌كنندگان مراسم از قبل براي نصب بنرهاي اطلاع‌رساني با سازمان زيباسازي شهرداري تهران هماهنگي كرده و موافقت آنها را كسب كرده بودند، تعدادي از عوامل شهرداري ناحيه ۶ منطقه ۱۵ بنرهاي اطلاع‌رساني سخنراني دكتر احمدي‌نژاد را جمع كردند! آيا انتشار اين خبر داراي پيام مرزبندي احمدي‌نژاد و قاليباف براي انتخابات ۹۶ است؟

 اخبار سیاسی  -  ارمان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------