آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

افشاگري احمدي‌نژادي‌هاي سابق



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, احمدي‌نژادي‌هاي

افشاگري احمدي‌نژادي‌هاي سابق آغاز شد
سپردن پروژه ۴۰۰ميلياردي كيش به فرد خارج كشور!
دلمشغولي رئيس‌جمهور ساختن از مشايي؛ دليل سوءاستفاده بابك زنجاني

 خورشيد هيچگاه پشت ابر پنهان نمي‌ماند و اين حقيقتي است كه بارها و بارها به اثبات رسيده است. در آن هنگام كه دلواپسان سرمست از انتشار فيش‌هاي حقوقي برخي مديران دولت يازدهم بودند توجه نداشتند كه در سويي ديگر يكي از خودشان در حال انتشار ناگفته‌هايی از دولتي است كه سرمستان از حاميان آن بودند؛ افشاي چیزهایی كه البته از سوي دلسوزان و اصلاح‌طلبان جديد نبود، چون بارها نسبت به آن تذكر داده بودند اما هر بار با تكذيبيه مواجه و به سياه‌نمايي متهم مي‌شدند اما حالا يكي از خودشان آنچه گفته شد و جدي نگرفتند را بازخواني مي‌كند. محمد ايماني كه يادداشت نويس كيهان است چندي است با طيف دلواپسان به ويژه حاميان مشايي وارد چالش تلگرامي شده و خطاب به آنها روزهايي را ياد آوري مي‌كند و سوالاتي را مي‌پرسد كه تا به امروز پاسخي به آنها داده نشده است.

دهن‌كجي به خودي‌ها با انتشار عكس مشايي!
برخي معتقدند دو دستگي ميان اصولگرايان در حمايت از جليلي يا احمدي‌نژاد منجر به اين افشاگري‌ها شده است؛ چرا كه طيفي از اصولگرايان معتقدند بازگشت احمدي‌نژاد برابر با بازگشت مشايي است و از اين رو نمي‌خواهند روزهايي كه حاشيه‌هاي زيادي از اين يار ديرين احمدي‌نژاد براي دولتش ايجاد شد تكرار شود. بنابراين تاكيد دارند حمايت از «احمدي‌نژاد منهاي مشايي» قابل بررسي است و اگر غير از آن باشد بايد طرحي نو درانداخت كه البته در اين ميان مشايي و حاميان او بيكار نبودند و به صورت واضح در راستاي اعلام حضور مشايي فعاليت كردند كه نمونه آخر چنين بود كه مشايي در مراسم ترحيم والده علي اصغر شعر دوست ظاهر شد! همين حضور و انتشار تصاويرش را مي‌توان پاسخ به انتقادات امثال محمد ايماني ياداشت نويس كيهان ارزيابي كرد.

انتقادات تند خودي عليه خودي
ايماني چندي پيش در كانال تلگرامي‌اش انتقاد از مدعيان قرار داشتن كشور در وضعيت شعب ابي‌طالب را آغاز كرد كه به نظر مي‌رشد منظور او بهمني رئيس بانك مركزي دولت احمدي‌نژاد است و در اين باره نوشت: «به ياوه گفتند وضع ما وضعيت شعب ابي طالب است و رهبر معظم انقلاب پاسخ شان را دادند و فرمودند وضع ما وضعيت شعب نيست بلكه وضعيت پيروز بدر و خيبر است.

 

اما همان زمان (مثل امروز) به خاطر سوء مديريت بزرگ‌ترين وارد‌كننده خودروهاي لوكس بوديم و تحت نظر همان مديريت بانكي و ستاد اقتصادي نيمه تعطيل در شرايط هجمه سنگين دشمن بود كه فساد‌هايي مانند ۳ هزار ميليارد و تامين اجتماعي (برخي شركت‌هاي شستا) و... پديد آمد. آن وضعيت وضعيت شعب بود يا وضعيت غنيمت‌طلبي سياسي (انتخاباتي) يا اقتصادي برخي ديدبانان تنگه در جنگ پيروز احد كه موجب شد جنگ مغلوبه شود و فتنه گران اقتصادي و سياسي در سال‌هاي ۹۱ و ۹۲ شبيخون بزنند!؟»

 

البته قابل ذكر است پيش از آن هم ايماني درباره شعب ابي طالب نوشته بود: «حتي اگر وضع ما وضعيت شعب بود كه نبود آيا قرار است دولت محتمل آقاي احمدي‌نژاد مجددا محور عملياتي اقتصاد را به حال خود رها كند و مشغول بازي‌هاي سياسي يا وعده‌هاي نامعقول نظير يارانه ۲۵۰ هزار توماني از دم براي همه! شود؟ دامن زدن به شلختگي‌هاي مديريتي و دلمشغولي بي‌حد براي چگونگي رئيس‌جمهور ساختن از آقاي مشايي همان تنگه احدي بود كه موجب شد مفسداني نظير بابك زنجاني و خسروي مجال سوءاستفاده پيدا كنند و فرصت براي زبان درازي و غواصي برخي‌ام الفساد‌ها تا به امروز فراهم شود. » برخي در ابتدا چنين برداشت كردند كه نوشته‌هاي ايماني يك جنگ زرگري است اما با تدوام افشاگري‌هاي او مشخص شد موضوع جدي و فارغ از تعارف است چنانكه چنين ادامه داده است: «چرا كارهايي كردند كه زبان مفسدان اصلي روي نظام و متدينين و حزب‌ا... دراز شد؟جرياني چنين بي‌كفايت و نوك دماغ بين و باندمحور و لجباز و تشجيع‌كننده دشمن مي‌خواهد بر شانه‌هاي حزب‌ا... سوار شود و برگردد كه چه؟ يا در وضعيت فعلي جنگ احزاب جبه‌هاي جديد و ايذايي وانحراف آفرين و غفلت‌سازبگشايد؟»

دوگانه احمدي‌نژاد - جليلي هويدا شد!
البته بعدتر منشا اختلافات هويدا شد و باز هم ايماني نوشت: «حلقه انحرافي سايه دكتر سعيد جليلي را باتير مي‌زنند. آنها به ويژه در حوزه مقاومت و بيداري اسلامي خلاف مشي حزب‌اللهي جليلي عمل كردند و دربار ديكتاتورها را برحمايت از بيداري اسلامي ترجيح دادند اما ظرف هفته‌هاي اخير برخي رسانه‌ها و كانال‌هاي اين جريان به تواتر از دكتر جليلي مطلب و تصوير منتشر مي‌كنند تا امر را بر برخي نيروهاي جوان حزب‌اللهي مشتبه كنند. اين مشي اصالتا منافقانه است. نوعي گندم نمايي و جو فروشي. جماعت التقاطي مدعي مكتب ايراني و بيداري انساني و چفيه بينداز بر شانه مجسمه كوروش ! پيش از اين بازي دوگانه مشابهي را با امثال آيت‌ا... مصباح‌يزدي راه انداختند و چون دستشان رو شد از ناسزاگويي به ايشان و ترور شخصيت هم دريغ نكردند.»

مسببان فساد ۳ هزار ميلياردي چه كساني بودند
نكته جالب اينجاست كه هر چه اين اختلافات جلوتر رفت موضوعات ديگري فاش شد كه شايد اگر امروز ايماني آن را منتشر نمي‌كرد حاميان احمدي‌نژاد و طيف دلواپسان هرگز تن به انتشار آن نمي‌دادند. ايماني نوشته است: «چه كساني در دولت سابق موجب انحراف از شعارهاي انقلاب شدند و مقدمات طعنه و زبان درازي مفسدين سياسي و اقتصادي عليه دولت معطوف به آرمان‌ها را فراهم كردند؟ آيا بدون حاشيه‌سازي‌هاي سياسي و فرهنگي و بستن دست مديران حزب‌اللهي و ميدان دادن به برخي افراد فاقد صلاحيت مي‌شد تصور كرد فساد ۳ هزار ميلياردي امثال مه آفريد خسروي و سپس بابك زنجاني پديد آيد؟ يا مثلا فلان فرد مقيم خارج، شركتي را ظرف چند روز با يك ميليون تومان سرمايه ثبت كند و پروژه ۴۰۰ ميلياردي در كيش بگيرد و پيش پرداخت‌هاي كلان دريافت كند؟» او در ادامه همچنين نگاشته است: «اين اتفاقات تلخ حاصل اخته كردن برخي وزارتخانه‌هاي مسئول در دولت و سپردن اختيارات بي‌حساب و كتاب دست چند فرد فاقد كمترين صلاحيت اجرايي و داراي ادعا‌هاي بدعت آميز فرهنگي و سياسي بود. اين انحراف است واز دل اين انحراف انواع مفاسد جوشيد واسباب زبان درازي مفسدين و خائنين و فتنه گران را فراهم كرد. اگر حقانيت دولت سابق با بدعملي‌ها و بد مستي‌ها و ولنگاري‌هاي چند نفر معدود اما پر نفوذ، ملكوك و ملوث نمي‌شد، كجا مفسدان سياسي و اقتصادي مي‌توانستند امر را بر مردم مشتبه كنند و ضرورت عبور از ارزش‌ها و منطق حزب‌اللهي و انقلابي را تئوريزه كنند؟»


  اخبار  سیاسی  -  آرمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------