آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

دولت در واکنش به تذکر و گلایه رهبری 11 روز قهر نمی کند در خانه بنشیند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , داود نمازی

حجت الاسلام داود نمازی روز یکشنبه در جمع مردم شهرستان دیلم گفت: دولت یازدهم از شروع کارخود توصیه و فرامین رهبری را فصل الخطاب و راهگشا در ادامه مسیر خود می داند.

 به گزارش  ایرنا ؛وی باتاکید برتحمل همدیگر یادآورشد :دردیدار اخیر رهبری با دانشجویان یک دانشجو از فرزندان شهدا ،مسائل وانتقادات خود راخیلی صریح ،شفاف بیان داشت که رهبری آن را در آغوش گرفت و تکریم کرد و از این رفتار باید درس و عبرت گرفت.

نمازی اضافه کرد:این درحالی است که ما تحمل همدیگر را نداریم و با انواع کنایه ،افترا و تهمت بدنبال حذف کردن همدیگر هستیم .

وی اظهارکرد: امروز دربین کشورهای اسلامی ارتباط حسنه ای دیده نمی شود و این ناشی ازعدم شناخت اسلام واقعی و حقیقی است .

مشاور وزیرکشور در امور روحانیت گفت : درشهرستان دیلم ،با کمال تاسف این روزها شاهد نوعی بی مهری نسبت به امام جمعه این شهر بودیم و این مسئله تنها باعث خوشحالی دشمنان این نظام خواهد شد.

نمازی افزود: خانواده امام جمعه این شهر را بیش از40سال می شناسم و ازاین خانواده شریف حضرت آیت الله حسینی بوشهری یکی از مفاخر ارزشمند استان بوشهر و نماینده مردم درمجلس خبرگان رهبری ازشخصیت های ملی و مورد اعتماد رهبری ومراجع نیز است.
وی اظهارداشت: به دستور رهبری امام جمعه هرشهربه عنوان پدر معنوی آن شهرمحسوب می شود و خود رهبری می فرمایند شان امام جمعه ،شان رهبری است و باید رعایت شود.

امام جمعه دیلم پس از حضورش در مراسم سالگرد پیروزی حسن روحانی با سخنرانی صادق زیباکلام در این شهر و سپس دفاع از این اقدام که به گفته وی در راستای رفتار فراجناحی امام جمعه است، مورد هجمه تندروها قرار گرفت و ترکش این رفتارها طی یک هفته اخیر بیشتر شده است.

در هفته گذشته بیانیه مجهولی با عنوان 'مجمع طلاب و روحانیون دیلم' علیه حجت الاسلام ابوالجسن حسینی بوشهری در فضای مجازی منتشر شد که درخواست تغییر وی شده بود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------