آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

دلخوش: اصولگراها موظف به حمایت از دولت هستند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, اصولگرایانی

نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: تا زمانی که مقام معظم رهبری از دولت حمایت کنند، ما اصولگراها هم از دولت حمایت می‌کنیم.

کاظم دلخوش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره احتمال حمایت اصولگراها از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای دکتر روحانی فرد متعادلی است و تا زمانی که مقام معظم رهبری از دولت حمایت کند، ما اصولگراها هم از دولت حمایت می‌کنیم. اصلا اصولگراها موظف به حمایت هستند چراکه حضرت آقا به همدلی دولت و ملت تاکید کرده‌اند. اگر بخواهیم غیر از این عمل کنیم به دولت آسیب زده‌ایم.

دلخوش توصیه‌هایی نیز به دولت دارد و می گوید: به هر حال دولت هم باید در مدیریت جامعه، مدیریت وزرا و نوع انتخاب آنها به ویژه در بخش‌های اقتصادی دقت بیشتری داشته باشد تا نه مردم و نه دولت آسیب نبینند.

وی ادامه داد: امروز شرایط دولت با زمانی که کار را شروع کرد کاملا فرق کرده است یعنی مردم نگرانی‌هایی دارند که هنوز برطرف نشده است. اگر مردم از دولت گذشته سوالاتی داشتند، این دولت باید به آنها پاسخ می‌داد، در حالی که بخش زیادی از این سوالات به ویژه در اقتصادی پاسخ داده نشده است. البته در امور خارجه بسیار خوب پاسخ داده شده است. در راه وشهرسازی به نظر من یکی از قوی ترین وزرا را دارد و زیرمجموعه آن عملکرد قابل قبولی داشته است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال اجماع اصولگرایان بر سر روحانی نیز گفت: اگر روحانی مقداری در مدیریت جامعه دقت کنند این احتمال وجود دارد ولی اگر دقت نکنند آقای روحانی آسیب می‌ببیند. از اصلاح طلب‌ها و حامیان تدبیر و امید هم آسیب می‌بینند. ممکن است آنها هم دیگر از آقای روحانی حمایت نکنند. اگر توقعات مردم پاسخ داده نشود این اتفاق می‌افتد.

دلخوش تاکید کرد: بخش اعظم مردم ما به این مسائل نگاه سیاسی نداشته و بازیگری سیاسی را دوست ندارند بلکه مشکلات اقتصادی معیار آنهاست. امروز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگترین دغدغه کشور دغدغه اقتصاد است که دولت باید توجه کند.

وی گفت: به عنوان یک برادر به آقای دکتر روحانی می‌گویم که ما ایشان را دوست داریم و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر حوزه‌های اقتصادی اصلاحاتی انجام دهند، به ویژه در بانک‌ها و بیمه‌ها که برخی نگرش‌ها به دولت آسیب می‌زند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------