آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

طعنه روزنامه ایران به کیهان/ این است سند منگوله دار خیانت ظریف!



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,طنز


 روزنامه ایران در مطلبی طنزگونه ، به موضوع برجام پرداخت.

این روزنامه نوشت:
عموجان دلواپس ما پس از تماشای مناظره شنبه شب، سقلمه ای به پهلوی ما زد که: «بفرما. این هم سندش!؟» سند چه چیزی عموجان؟«سند خیانت و ساده لوحی دولت اعتدال! بادکنک برجام را باد کردید در حالی که هیچ گونه دستاوردی برای کشور نداشته است؛ اگر داشت که سندش را رو می‌کردید.» خب منت خدای را عز وجل که سند دوباره به ادبیات سیاسی ایران افزوده شد. از دفعه قبل که رئیس دولت هاله نور درباره سند و مدرک حرف زد خاطره خوشی به خاطر نداریم. خدا آخر و عاقبت این دفعه را به خیر کند.


«چرا مباحث انحرافی مطرح می‌کنی. سندت کو؟ حرف می‌زنید باید سند رو کنید. مثلاً حرف کلینتون برای ما سند است که گفت فیلان و بهمان....» خب عموجان اگر حرف کلینتون سند است چطور حرف ترامپ جان‌تان سند نیست که گفته ایران با برجام سر امریکا را کلاه گذاشت یا برجام بدترین توافق تاریخ امریکاست. سند شما سند است، سند ما توله سگ است؟


عموجان گوش بینوای ما را پیچاندند که: «گفتیم سند، نگفتیم حرف مفت. سند چیزی است که عزیزان در روزنامه کیهان بر آن مهر تأیید زده باشند. هر بادگلوی نامربوطی که سند نمی‌شود.» خب خدا خیرتان بدهد. یکبار همین ترامپ جان شما گفته بود که برجام را پاره می‌کند و اتفاقاً دوستان کیهان هم استقبال کرده بودند که خوب کاری می‌کند. چطور پاره کردن ترامپ سند است اما باقی مواضعش بادگلوست؟


عموجان پیچ محکم تری به گوش ما دادند که: «تو یا ساده لوحی یا خودت را به ساده لوحی زده ای. دارم می‌گویم سند؛ سند یعنی چیزی که مورد تأیید دوستان‌مان در کیهان باشد. حالا کیهان هم نشد جوان، جوان هم نشد وطن امروز. نه یالثارات، دیگه تهش همشهری! اینها را می‌گویند سند قابل استناد. اینکه نوبخت آماری بدهد یا طیب نیا و سیف اعدادی پشت سرهم ردیف کنند یا زنگنه بشکه نفت به رخ ما بکشد که به درد خودتان می‌خورد.»

 

بسیار هم عالی، ما متوجه شدیم. یعنی همه آمار و ارقام درباره لغو تحریم‌ها و فروش نفت و سهولت کشتیرانی و ارتباط‌های بانکی ایران با دنیا کشک است و اساساً مفت نمی‌ارزد. مگر اینکه کلینتون یا ترامپ به این آمارها مهر تأیید بزنند که بعدش لابد آن هم سند خیانت و ارتباط دولت اعتدال با غربی‌ها خواهد بود. ما با این تفاسیر به جناب ظریف و جهانگیری و باقی دوستان در هیأت دولت توصیه می‌کنیم اسناد و مدارک زیر را تا دیر نشده تهیه کرده و در اختیار عموم قرار دهند چرا که ما الان به خیلی چیزها مشکوکیم:


- سند صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک ریو
- سند رأی اعتماد مجلس به آقای ظریف (اصل آرای نمایندگان به تفکیک + متن کامل نطق)
- سند رد هرگونه نسبت سببی و نسبی جناب اسحاق جهانگیری با اسحاق نیوتن!
- سند پیروزی دولت اعتدال در انتخابات سال 92 (کپی یا تصویر رنگی قبول نیست؛ فقط اصل سند)
- سند مدرک تافل یا آیلتز آقای ظریف!
* لازم به ذکر است که مؤسسه کیهان در قبال مفقود شدن اسناد فوق هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت...

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------