آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

واکنش عارف به تخریب روحانی: باید حرمت شخص دوم کشور حفظ شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

وقتی ما نزدیک انتخابات می شویم بی‌اخلاقی‌هایی را در جامعه به ویژه در فضای سیاسی کشور بیشترمی‌بینیم.

عارف به شدت از حملات اخیر به روحانی انتقاد کرد.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید در مجلس در مصاحبه خبرنگار عصر ایران با اشاره به تخریب های که این روزها علیه دولت و شخص ریس جمهور انجام می‌شود گفت: با توجه به شرایط کشور همه گروه‌ها ،احزاب و افراد باید اخلاق رعایت کنند چراکه ما نیاز به همدلی و همبستگی حداکثری داریم.

در روزهای اخیر بارها از تریبون های عمومی حملاتی علیه شخص رئیس جمهور مطرح شد. از جمله اینکه حمید روحانی (زیارتی) فعال و تحلیلگر سیاسی اصولگرا در نمازجمعه اخیر تهران درخواست کرده بود رییس جمهور به دلیل خیانت به کشور محاکمه شود.

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه انسجام به کشور کمک می کند که در حل مسایل داخلی و خارجی موفق تر باشیم ادامه داد : همه ما می دانیم که آقای روحانی در چه شرایطی روی کار آمد ،دغدغه های آقای روحانی در حل و فصل مشکلات کشور را می دانیم، باید هم حرمت شخصیت دوم کشور حفظ شود و هم کمک کنیم تا رییس جمهور بتواند برنامه هایش را اجرا کند.

نماینده اول مردم تهران در مجلس بیان کرد: به طور طبیعی وقتی ما نزدیک انتخابات می شویم بی‌اخلاقی‌هایی را در جامعه به ویژه در فضای سیاسی کشور بیشتر می‌بینیم. این نوع حرکات نه با روح انقلاب و نه با معیارها و شاخص های که ما دراتقلاب مطرح کردیم هیچگونه سازگاری ندارد.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه این نوع حرکات به فضای سیاسی کشور آسیب می زند گفت: جوان‌هایی که باید در عرصه سیاسی کشور حضور داشته باشند وقتی این نوع حرکات را می بینند بی انگیزه می شوند و رغبتی برای فعالیت نخواهند داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------