آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

نام فراکسیون سوم مجلس انتخاب شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مجلس

سخنگوی فراکسیون اعتدال درباره روند فعالیت این فراکسیون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لاهیجان از انتخاب نام فراکسیون سوم در مجلس خبر داد و گفت: نام «اعتدال» برای این فراکسیون در نظر گرفته شده است.

لاهوتی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 100 نماینده عضو فراکسیون اعتدال مجلس شده اند، گفت: احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

وی با اعلام اینکه یکشنبه های هر هفته جلسه شورای مرکزی فراکسیون اعتدال تشکیل می شود، تصریح کرد: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون که هفته آینده برگزار خواهد شد، اعضای هیئت رئیسه دائم و شورای مرکزی این فراکسیون تعیین می‌شوند.

سخنگوی فراکسیون اعتدال با بیان اینکه به روسای فراکسیونهای ولایت و امید پیشنهاد کرده ایم شورای عالی فراکسیونها را در پارلمان دهم تشکیل دهیم، خاطر نشان کرد: در همین راستا جلسه ای با حضور عارف و لاریجانی برگزار شد که بنده این پیشنهاد را ارائه کردم.

لاهوتی در تشریح نحوه شکل گیری این شورای عالی فراکسیونها گفت: پیشنهاد کردیم شورای متشکل از نمایندگان فراکسیون ولایت، امید و مستقلین به صورت ادواری جلساتی را برگزار کنند تا به فهم مشترکی برای پیش برد اهداف خود برسند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------