آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان‌های هشت گانه سفر می‌کنند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به کهگیلویه وبویراحمد، جمعی از وزرا و معاونان رئیس جمهوری به نمایندگی از حجت الاسلام دکترحسن روحانی، به شهرستان‌های هشت گانه این استان سفر می کنند.

فتاح محمدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: وزرا و نمایندگان ویژه رئیس جمهوری به منظور افتتاح طرح های مختلف و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم به شهرستان های این استان سفر خواهند کرد.

وی بیان کرد: سید حسن قاضی زاده هاشمی(وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به شهرستان دنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به شهرستان کهگیلویه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهوری سفر خواهند کرد.

معاون سیاسی و  امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری(معاون حقوقی رئیس جمهوری) و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به ترتیب در شهرستان های گچساران و باشت حضور می یابند.

محمدی تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی به شهرستان چرام سفر می کند.

وی همچنین از سفر سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان های لنده و بهمئی در آستانه سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکترحسن روحانی، رئیس جمهوری ایران اسلامی، ساعت 9:30 دقیقه فردا یکشنبه، 24 مرداد در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم این شهر سخنرانی می کند.

دیدار با علما، نخبگان و ایثارگران، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس و شرکت در نشست خبری از دیگر برنامه های مهم سفر یک روزه رئیس جمهوری و دولتمردان یازدهم به کهگیلویه و بویراحمد است.

سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید 24 مرداد روز یکشنبه این هفته به استان کهگیلویه وبویراحمد انجام می شود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------