آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

لاریجانی: بکار بردن عبارات نسنجیده در مورد رییس جمهور نادرست است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , لاریجانی

اخطار ایشان به معنایی وارد است؛ ما در شرایط فعلی نیازمند وفاق ملی هستیم، مخصوصا بکار بردن بعضی از عبارات نسنجیده در مورد مقامات مسوول و رییس جمهوری کار نادرستی است و باید دقت لازم در این زمینه صورت گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن اخطار قانون اساسی یک نماینده مجلس، گفت: به کار بردن برخی از عبارات نسنجیده در مورد مقامات مسئول و رئیس جمهوری کار نادرستی است.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی این مطلب را در پاسخ به اخطار محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در اخطاری با استناد به اصل 113 قانون اساسی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد هستیم از تریبون های رسمی کشور اهانت های صریح و آشکاری به ریاست جمهوری می شود، در شرایطی که ما نیاز داریم برای پیگیری تعهداتی که بیگانگان به ما در توافق هسته ای داده اند از دولت پشتیبانی قاطع کنیم و حاکمیت یکپارچه ای را در برابر بیگانگان نشان دهیم این گونه اظهارات آن هم از تریبون های رسمی کشور مخالفت آشکار با یکپارچگی و یگانگی نظام است.

وی تاکید کرد: بنابراین ما این صحبت ها را بر خلاف مصالح عمومی کشور می دانیم و از رییس مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در نطقشان به این مساله بپردازند و اجازه ندهیم در برابر بیگانگان، دولت رسمی ما اینگونه تضعیف شود.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ این اخطار گفت: اخطار ایشان به معنایی وارد است؛ ما در شرایط فعلی نیازمند وفاق ملی هستیم، مخصوصا بکار بردن بعضی از عبارات نسنجیده در مورد مقامات مسوول و رییس جمهوری کار نادرستی است و باید دقت لازم در این زمینه صورت گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------