آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

جزئیات متوقف‌کردن خودروی مشکوک پلاک سیاسی در کردستان و فیلمبرداری دو دیپلمات اروپایی از پایگاه سپاه



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سپاه کردستان

  یک مقام امنیتی اطلاعات سپاه کردستان جزئیاتی تازه از متوقف‌کردن خودروی مشکوک پلاک سیاسی در استان کردستان تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس، در پی متوقف کردن خودرویی مشکوک توسط نیروهای اطلاعات سپاه کردستان در شهرستان سقز، مشخص شد سرنشینان آن دو تبعه و دیپلمات برجسته فرانسوی و انگلیسی در ایران هستند.

یک مقام امنیتی اطلاعات سپاه کردستان با اعلام این خبر گفت: در تاریخ 23م مرداد ماه نیروهای امنیتی سپاه کردستان رفتار مشکوک یک خودروی پاجیرو پلاک سیاسی را در شهرستان سقز زیر نظر گرفته که در نهایت این خودرو در نزدیکی روستای "ایرنخواه" سقز متوقف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: نیروهای سپاه سقز فیلم برداری‌های مشکوک این خودرو از مجموعه‌های نظامی را زیر نظر گرفته بودند و هنگامی که دستور ایست به خودرو را دادند، از محل فیلم برداری متواری شدند.

این مقام امنیتی اطلاعات سپاه ادامه داد: در طول مسیر این خودرو 3 ایست بازرسی را بدون توقف رد کرد که در نهایت در نزدیکی روستای ایرانخواه سقز در تور امنیتی اطلاعات سپاه گرفتار شد و مجبور به متوقف کردن خودرو شدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که سرنشینان خودرو توقیف شده یک مرد به‌نام "سباستین سورن" و یک زن به‌نام "شارلوت لوپز وارونه والر" هستند که به‌ترتیب رایزن سیاسی فرانسه و دبیر دوم سفارت انگلیس در تهران هستند که بدون هماهنگی و مجوز به‌صورت غیرقانونی در برخی مناطق استان کردستان تردد می‌کنند.

وی افزود: پس از انجام استعلامات از استان و تهران مشخص شد که این خودرو و افراد تنها مجوز اقامت در هتل آذربایجان و هتل شادی سنندج را داشته و انجام فیلم برداری از مجموعه‌های نظامی ارتش و سپاه و رودخانه‌های مرزی غیرقانونی و نامحسوس بوده که پس از متوقف کردن خودروی آنها توسط نیروهای امنیتی سپاه، دوربین آنها ضبط گردید.

این مقام امنیتی اطلاعات سپاه امنیت کردستان را خط قرمز سپاه خواند و تأکید کرد: سربازان گمنام اطلاعات سپاه کردستان همواره در راستای تأمین امنیت استان تلاش کرده و با هرگونه مخل امنیت برخورد جدی خواهند کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------