آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

اگر جوانان دنبال عياشي رفتند ديگر روي مين نمي‌روند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , علم الهدی


  کار به جایی رسیده که هر جمعه خبرنگاران انتظار می‌کشند تا او در نماز جمعه مشهد، خطبه بخواند. آیت ا...علم الهدی جمعه گذشته بود که در خطبه‌های نماز جمعه مشهد، آنانی که درصدد برگزاری کنسرت در مشهد هستند را به «اردوکشی در مقابل امام رضا (ع)» متهم کرد و تصریح کرد که اجازه «عیاشی» به آنها نخواهد داد! این هفته نیز امام‌جمعه مشهد در خطبه‌هایش، دولت، دولتمردان و حامیانش را نوازش کرد! وی بدون اشاره مستقیم، جناح خاصی را متهم کرد که در رقابت‌های سیاسی از «ولنگاری» حمایت می‌کنند و با «یک‌مشت جوان بی‌دین و دختر و پسر لائیک» اردوکشی به راه می‌اندازند! مضاف بر اینکه حلقومی که دم از «ولنگاری» بزند را حلقوم مزدور آمریکایی دانست!

تقابل عیاشی و مین!
آيت ا... سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به سالگرد ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ گفت: «وقتی بنا شد نهضت ملی شروع شود و تحت عنوان قطع ید انگلیس استعمارگر جلو برود اما دین پیاده نشود و مرحوم کاشانی کنار رود درنتیجه از ۳۰ تیر تا ۲۸ مرداد این نهضت سقوط می‌کند، آمریکا در این تجربه به این نتیجه رسیدند تا سفره دین جمع نشود بر مردم مسلط نمی‌شوند.» علم الهدی با اشاره به اینکه ۳۷ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و تمام سعی استکبار جهانی کنار زدن دین است، اظهار داشت: «مردمی که جوانان آن به میدان مین می‌روند و از تمام بدنشان فقط دو قلم استخوان باقی می‌ماند و با دشمنان خدا می‌جنگند، اگر بنا شود به دنبال شهوترانی، عیاشی و گناه بروند و به مفاسد اخلاقی و اجتماعی آلوده شوند اینها دیگر روی مین نمی‌روند و آن‌وقت دشمن بر ما مسلط می‌شود.»

حلقوم مزدوران آمریکا!
خطیب جمعه مشهد در بخش دیگری از خطبه‌های خود گفت: مطلب دوم این است که آمریکا تجربه کرد و ما هم باید عبرت بیاموزیم که تنها پیاده‌نظامی که می‌تواند در کشور وارد کند و بر گرده مردم مسلط شود، جریان لائیک و عناصر بی‌دین داخلی خود کشور است و این را تجربه کردند و فهمیدند از بیرون نمی‌توانند ارتش وارد کنند. آیت ا... علم الهدی تصریح کرد: تنها پیاده‌نظام دشمن عناصر بی‌دین هستند و در ۲۸ مرداد پیاده‌نظام آمریکایی، فواحش بودند که در خیابان‌های تهران برای برگرداندن شاه و اجرای کودتای آمریکایی ایفای نقش می‌کردند. برادران و خواهران این احزاب سیاسی که به دنبال استخدام لائیک‌ها هستند اینها بدانند اگر بی‌دین‌ها را به خیال خود استخدام کردند، این نیست که آنها در سایه اردوکشی‌ بی‌دین‌ها به قدرت می‌رسند بلکه دشمنان به قدرت می‌رسند.

 

وی افزود: در هر عرصه و بحران و رقابت سیاسی یک عده راه می‌افتند و از ولنگاری حمایت می‌کنند، به خیال اینکه یک‌مشت جوان بی‌دین و دختر و پسر لائیک را در استخدام خود دربیاورند. بدانند اگر صحنه جامعه ما اردوکشی لائیک شد این به نفع دشمن است، همیشه می‌بینیم یک عده خوراک سیاسی برای افراد سیاسی‌کار فراهم می‌کنند. علم الهدی اضافه کرد: اگر اردوکشی لائیک در مملکت راه بیفتد، قصه به نفع سکولارها تمام نمی‌شود بلکه قصه به نفع سلطه دشمن تمام می‌شود و نمونه این را در ۲۸ مرداد و فتنه ۸۸ دیدیم، آمریکا تجربه ۲۸ مرداد را خواست در فتنه ۸۸ پیاده کند. وی تصریح کرد: به اقتضای این عبرت ۲۸ مرداد مردم ما باید بدانند، از هر حلقومی اگر ندایی در حمایت از ولنگاری صادر شود، بدانند این حلقوم یا حلقوم مزدور آمریکاست و یا حلقوم عنصر ندانسته‌ای که آب به آسیاب آمریکا می‌ریزد.

ادعای خودمختاری تندروها
شاید اگر وزرای کشور و ارشاد در دفعات قبلی، موضع‌گیری‌های صحیح و روشنی اتخاذ می‌کردند، کار به اینجا نمی‌کشید که متهم به«اردوکشی لائیک» شوند! کوتاه آمدن وزیر ارشاد در ماجرای برگزاری کنسرت‌ها در مشهد نیز یقینا به این شهر محدود نخواهد ماند و دلواپسان در سایر نقاط کشور، با مستمسک قرار دادن استثنای مشهد، خواستار لغو کنسرت در شهرستان‌های دیگر خواهند شد. چنان‌که شنیده ‌شده امام‌جمعه سیرجان نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، خواستار توقف برگزاری کنسرت شده است! چه آنکه علی مطهری، نایب‌رئیس دوم مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در این موضوع، هشدار داد: عدم برگزاری کنسرت‌ها در استانی به نام خراسان، به معنی حکومت فدرالی است و در درازمدت برخی استان‌ها ادعای خودمختاری خواهند کرد. از این رو دولت باید در مقابل آن بایستد.

 

اخبار  سیاسی  - آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------