آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

واکنش معاون روحانی به سخنان علم‌الهدی درباره لغو کنسرت‌ها در مشهد: رفتارهای سلیقه‌ای،فسادآور است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مجید انصاری

 معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: اگر کنسرتی مجوز قانونی دریافت کند هیچ شخص و شخصیتی در کشور حق ندارد اجرای این کنسرت را لغو کند چرا که این مسأله به هرج و مرج اجتماعی منجر می‌شود.

 به  گزارش  ایران ؛حجت‌الاسلام مجید انصاری قانون را فصل‌الخطاب همه امور معرفی کرد و گفت: اگر قرار باشد هر کسی به خودش حق بدهد موضوعی را که به هر دلیلی قبول ندارد یا سلیقه دیگری درباره‌اش دارد از مجاری غیر قانونی لغو کند یا مانع اجرایش شود، این احتمال پیش می‌آید که در حوزه‌های دیگر، افراد دیگری هم به خودشان چنین حقی بدهند.

وی افزود: وقتی قانونی از تصویب مجلس می‌گذرد و شورای نگهبان نیز آن را تأیید می‌کند یعنی با شرع تضاد ندارد. پس در اینجا دیگر نظر و فتوای شخصی افراد در موضوعات اجتماعی محلی از اعراب ندارد بلکه قانون حاکم است و در قانون نیز حتما نظر فقه و شرع رعایت شده است وگرنه تبدیل به قانون نمی‌شد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری رفتارهای سلیقه‌ای و خلاف قانون را فسادآور خواند و گفت: کشور ایران سرزمینی به هم پیوسته و منسجم است. قانون برای همه شهرها و استان‌ها و همه شهروندانش باید یکسان اجرا شود. قوانین کشور ما باید بدون استثنا و تبعیض در تمام کشور اجرا شود، چرا که ما ایالت‌های مستقل از یکدیگر نداریم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------