حاج‌بابایی: در مورد حمایت از روحانی جمع اصول‌گرایان تصمیم می‌گیرند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حاجی بابایی

ما در جریان اصولگرایی اسیر نام اشخاص نمی شویم ، قطعا ما از نیروهای انقلابی حمایت می کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی درباره ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: اصولگرایان در حال انجام برخی کارها برای شکل گیری ائتلاف هستند و اگر هر دو گروه یعنی هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان بتوانند برنامه ریزی منظم و تعریف شده ای را برای انتخابات 96 داشته باشند می توانیم به انتخاباتی رقابتی و خوب امیدوار باشیم .

وزیر آموزش و پروروش احمدی نژاد در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: هم اینکه شورای اصلاح طلبان کارشان را شروع کنند و وحدت داشته باشند و کنار همدیگر قرار گیرند یعنی 50 درصد مشکل حل شده است و همین موضوع نوید یک انتخابات رقابتی را می دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد کاندیداهای مورد حمایت در جریان اصولگرایی تصریح کرد:ما در جریان اصولگرایی اسیر نام اشخاص نمی شویم ، قطعا ما از نیروهای انقلابی حمایت می کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد: بنده معتقدم ظرفیت‌های اصولگرایی و اصلاح طلبی امروز پاسخگویی جامعه نیستند و باید هر دو گروه از ظرفیت انقلابی و جهادی بیشتر استفاده کنند تا بتوانند مطالبات انباشته شده مردم را پاسخگو باشند.

این نماینده اصول‌گرای مجلس دهم ادامه داد:ما در جریان اصولگرایی باید راهکارهای اساسی را طراحی کنیم و این راهکارها باید به گونه ای باشد که پارامترها ،مسیر و اهداف ما را مشخص کند و در مرحله بعد افراد و اشخاص را مطرح کنیم .

حاجی بابایی در مورد احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی گفت: در مورد حمایت از آقای روحانی در انتخابات 96 جمع اصولگرایان تصمیم می گیرند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------