آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

رایزنی موحدی‌کرمانی و محمد یزدی برای همکاری جامعتین در انتخابات/ حق با دفتر آیت‌الله هاشمی بود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جامعه روحانیت

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از تماس تلفنی آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله یزدی برای هماهنگی جامعتین در رابطه با انتخابات سال ۹۶ خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه روز گذشته جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: دیروز گزارش کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز در مورد مباحث مربوط به انتخابات ارائه شد.

او افزود: این گزارش گویای این بود که محمد‌نبی حبیبی و آقای بادامچیان از سران موتلفه با کمیته سیاسی دیداری داشتند و تقاضای آنها این بوده که جامعه روحانیت برای انتخابات سال ۹۶ به میدان بیاید و محوریت این انتخابات را بر عهده گیرد و در مورد هرگونه همکاری در راستای انتخابات آتی اعلام آمادگی کردند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: ما ضمن تشکر از این دوستان گزارش را در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هم ارائه کردیم و قرار شد کمیته سیاسی همچنان تقاضاهای دیدار با جامعه روحانیت را بپذیرد و همه تشکل‌ها را به همکاری در زمینه انتخابات سال ۹۶ دعوت کند تا بتوانیم در نهایت به یک جمع‌بندی مشترک برسیم.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم یادآور شد: در همین رابطه آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز عنوان کردند که برای همکاری جامعتین در انتخابات آینده به زودی با آیت‌الله یزدی تماس خواهند گرفت.

او در واکنش به اظهارات دفتر آیت الله هاشمی مبنی بر اینکه دعوت‌نامه‌ای از سوی جامعه روحانیت برای آیت‌الله هاشمی ارسال نمی‌شود، گفت: در این رابطه من از حجت‌الاسلام ناصری دبیر اجرایی جامعه روحانیت مبارز سوال کردم و گفتند که دعوت‌نامه را ارسال کردند اما وقتی بیش‌تر پیگیری کردم معلوم شد حق با دفتر آیت‌الله هاشمی بوده و مدتی است که این دعوت‌نامه‌ها برای ایشان ارسال نشده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: با شفاف شدن این موضوع پیگیری شد تا برای جلسه روز گذشته این دعوت‌نامه ارسال شود و از این بعد هم دعوت‌نامه‌های شرکت در جلسات جامعه روحانیت برای آیت‌الله هاشمی ارسال می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------