آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

قاسمی: منافع و امنیت ملی را قربانی اهداف و اغراض زودگذر جناحی نکنید



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزارت خارجه

سخنگوی وزارت خارجه ادعاهای اخیر کریمی قدوسی مبنی بر حضور فرد دستگیر شده در هیات همراه ظریف در سفر اخیر به کشور ترکیه را ادعایی بی‌پایه و اساس، بی‌ربط، کذب محض و قولی غلط عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی افزود: چگونه ممکن است آقای قدوسی که نمایندگی مردم محترم و صادق مشهد مقدس را در مجلس محترم شورای اسلامی بر عهده دارند، در عصر ارتباطات گسترده که دسترسی به اطلاعات صحیح پیرامون یک سفر سیاسی بسیار سهل و آسان است به خود اجازه می‌دهد مطالبی غلط را عجولانه و بدون هیچ گونه بررسی اولیه بیان کند. بی‌شک علل و انگیزه‌های آشکار و نهان اظهار چنین سخنان بی‌اصل و اساسی کاملا واضح و روشن است.

او افزود: وزارت امور خارجه با مدنظر قرار دادن مصالح و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران قصد ورود به این‌گونه دروغ‌پردازی‌های واهی و بازی‌های سیاسی ناصواب را ندارد و تاکید می‌کند که عده‌ای معدود نباید منافع و امنیت ملی را قربانی اهداف و اغراض زودگذر جناحی و شخصی خود کنند.

به گزارش ایسنا، کریمی قدوسی در گفت‌وگو با مجله "رمز عبور" در مورد جزییات دستگیری جاسوس و نفوذی آمریکا در تیم مذاکره کننده مدعی شده بود: این جاسوس 10 روز پیش در سفر محمدجواد ظریف به ترکیه جزو تیم سفر بوده اما از همان داخل هواپیما دستور بازداشت وی صادر می‌شود و وی از داخل هواپیما در ترکیه پیاده نمی‌شود و به ایران بازگردانده می‌شود.

در ادامه ادعاهای قدوسی آمده است: وی در جریان مذاکرات و برجام، در تیم مذاکرات نفوذ کرده و بعنوان زیر مجموعه تیم بعیدی‌نژاد رییس تیم ایرانی در مذاکرات کارشناسی، فعالیت می‌کرد. این جاسوس علاوه بر این که از بانک مرکزی، از بانک سامان هم حقوق می‌گرفت چون به‌عنوان عضو هیات مدیره این بانک هم بود. آمریکا به این جاسوس به دلیل فعالیت در کمیته برجام، ماهانه هفت هزار 500 پوند حقوق می‌داد. این جاسوس علاوه بر حقوق از جاهای مختلف ایران، از آمریکا و انگلیس هم حقوق می‌گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------