آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

حمیدرضا ترقی : باهنر و مصباحی مقدم اسم روحانی را به لیست اصولگرایان برای انتخابات اضافه کرده اند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حمیدرضا ترقی

حمیدرضا ترقی :
باهنر و مصباحی مقدم اسم روحانی را به لیست اصولگرایان برای انتخابات اضافه کرده اند / احمدی نژاد، ولایتی، جلیلی، قالیباف و حداد نیز در این لیست حضور دارند / در آخر یک نفر انتخاب خواهد شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت که باهنر و مصباحی مقدم، نام حسن روحانی را به لیست کاندیداهای احتمالی اصولگرایان اضافه کرده اند.

حمیدرضا ترقی عضو ارشد موتلفه در گفتگو با انتخاب  درباره لیست اصولگرایان از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این لیست دو هفته پیش در جلسه ای که اکثر اصولگرایان  در آن حضور داشتند بسته شد. البته باید بگویم امکان تغییر این لیست وجود دارد.

وی ادامه داد: 35 نفر در آن لیست هستند که آقای باهنر و مصباحی مقدم نیز نام حسن روحانی را به آن لیست اضافه کردند و همچنین تمامی کاندیدای انتخابات سال 92 نیز در این لیست مشاهده می شود.

ترقی افزود: در این لیست نیز اسم آقای احمدی نژاد نیز به چشم می آید که امکان تغییر در این لیست وجود دارد.  در پایان تنها به یک نفر خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: اظهار نظرهایی که الان صورت میگیرد همه شخصی است و در حال حاضر، اصلا اظهار نظرهای جمعی نداریم. تا الان هر کسی سخنی گفته و می گوید بر اساس نظر شخصی خودش بوده است و آن ها را نمی توان به حساب اصولگرایان گذاشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------