آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

مشاور رییس‌جمهور : ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد باید به‌صورت ویژه دنبال شود/ کسی نباید قانون محلی وضع کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مشاور رییس‌جمهور

مشاور رییس‌جمهور با انتقاد از ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد گفت:‌ جهت‌گیری کشور مبتنی بر قانون و حرکت بر مبنای سیاست عالی نظام است و هر حرکتی، خارج از آن باید تبدیل به قانون شود.

سیدرضا صالحی‌امیری (مشاور رییس جمهور) در گفت‌و‌گو با ایلنا، در واکنش به ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد و همچنین اظهارات وزیر ارشاد در این باره، گفت: وزیر ارشاد شخصیت آشنا به مبانی علمی و فقهی هستند و آن چیزی که از جانب ایشان مطرح شد، برداشت اشتباه رسانه‌ها بوده است. ایشان تاکید بر اجرای قانون داشتند.

مشاور رییس جمهور با تاکید بر اینکه در خصوص ممنوعیت برگزاری کنسرت در مشهد باید بحث ویژه‌ای دنبال شود، اظهار داشت:‌ تصمیم قطعی در این رابطه را شخص رییس جمهور گرفتند که در صحبت‌های دو روز ایشان مطرح شد و آن این بود که در یک کشور باید یک نظام، یک قانون و یک سیستم داشته باشیم.

صالحی امیری با بیان این مطلب که کسی نباید در هر گوشه از کشور برای خودش قانون محلی وضع کند، تصریح کرد: جهت‌گیری کشور مبتنی بر قانون و حرکت بر مبنای سیاست عالی نظام است و هر حرکتی، خارج از آن باید تبدیل به قانون شود.

وی درباره اینکه وزیر ارشاد گفته است به نظر آیت الله علم‌الهدی در ارتباط با ممنوعیت برگزاری کنسرت احترام می‌گذاریم و کنسرتی برگزار نمی‌شود؟ خاطرنشان‌کرد: اساسا عقب‌نشینی از سوی وزیر ارشاد صورت نگرفته و این برداشت و تفسیر رسانه‌ها از صحبت‌های وی بوده است.

روز گذشته صالحی امیری در جلسه شورای اداری شهرستان تهران در ارتباط با ممنوعیت برگزاری کنسرت‌ها، خطاب به مخالفان برگزاری کنسرت‌ها گفته بود‌؛ اگر به جوان‌ها نشاط ندهیم؛ نتیجه‌اش اعتیاد، طلاق، خشونت و فرار در جامعه می‌شود و چه کسی پاسخگوی این مسائل خواهد بود؟

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------