آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

ارائه گزارش کمیته انتخابات شورای شهر به رئیس دولت اصلاحات



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,  انتخابات شورای شهر

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آغاز جلسات این کمیته در شورای مشورتی و در حضور آقای خاتمی کلید زده شد و گزارش جلسات این کمیته هم از طریق نجفی مرتب به آقای خاتمی منتقل می‌شود.

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آغاز بحث‌های انتخاباتی در میان احزاب اصلاح‌طلب یادآور شد: در همین زمینه کمیته‌ای از طرف شورای مشورتی اصلاح‌طلبان تشکیل شد که هدف آن بررسی برنامه‌های انتخاباتی شورای شهر و تعیین شاخصه‌های کاندیداهای این انتخابات است.

وی افزود: از زمان تشکیل این کمیته تاکنون ۸ جلسه برگزار شده و این کمیته تقریبا اسناد مربوط به وظایفی که برعهده داشته را تهیه کرده است. قرار است اسناد تهیه شده در اختیار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار گیرد و آنها هم پس از اعمال نظرات خود نسبت به اعلام نهایی آن اقدام کنند. مسئولیت این کمیته با آقای نجفی بود و تعدادی از اعضای شورای مشورتی و احزاب اصلاح‌طلب نیز در آن حضور داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: عنوان کمیته مذکور، کمیته‌ای برای انتخابات شورای شهر اصلاح‌طلبان است و اسناد تهیه شده در آن در مورد برنامه انتخاباتی اصلاح‌طلبان شورای شهر است. یک سند دیگر آن شاخصه‌های کاندیداهای انتخابات شورای شهر بوده که این اسناد تهیه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی از جزئیات این جلسات مطلع است، گفت: بله. اساسا آغاز جلسات این کمیته در شورای مشورتی و در حضور آقای خاتمی صورت گرفته است و گزارش جلسات این کمیته هم از طریق نجفی مرتب به آقای خاتمی منتقل می‌شود.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در کمیته انتخابات شوراهای اصلاح‌طلبان عضویت دارم، گفت: کار این کمیته در جلسه روز دوشنبه که هشتمین جلسه هم بود، به اتمام رسید و قرار شد اگر ضرورتی وجود داشت برای بررسی مجدد این اسناد و وظایف، دوباره جلسه‌ای برگزار شود اما فعلا فعالیت‌های این کمیته به پایان رسیده است و ادامه فعالیت با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواهد بود که هدایت فعالیت‌های مربوط به انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری را بر عهده خواهد داشت. اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته سیاسی گفت: از طرف دیگر در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در دو جلسه قبل اعضای کمیته سیاسی انتخاب شدند و کمالی هم به عنوان رئیس کمیته معرفی شد و موضوع دو انتخابات آتی در این کمیته بررسی می‌شود و پیشنهادهای آنها در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بررسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: به احتمال زیاد هفته آینده هم تصمیم‌گیری در مورد انتخابات و فعالیت‌های کمیته سیاسی در دستور کار جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار خواهد داشت. البته این تصمیم‌گیری‌ها فعلا در مورد مصادیق انتخاباتی نیست و شامل بحث‌های مربوط به استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------