آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

وزیر کشور: هر مشکلی در فضای اقتصادی ناشی از فراهم نکردن بستر مشارکت مردم است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیر  کشور

وزیر کشور گفت: مشکلات کشور به دلیل فراهم نشدن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های گنبد کاووس، آزادشهر و رامیان با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امیدواریم توفیق داشته باشیم در مسیر خدمت به مردم بتوانیم از این عزیزان الگوبرداری کنیم.

وی با بیان اینکه شرق استان گلستان دارای شرایط ویژه‌ای برای رشد و توسعه پایدار است، افزود: امروز شما مدیران که در جلسه حاضر هستید باید پاسخگو باشید به مردم که چه کردید و برای خدمت به مردم در حوزه مسئولیت و اختیار خود چگونه اقدام کردید.

وزیر کشور محور هفته دولت را پاسخگویی دولتمردان و نمایندگان دولت در شهرستان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب و کشور مال مردم است و مردم که ولی‌نعمتان ما هستند انتظار داشتن یک زندگی مطلوب و حداقلی از ما دارند که انتظار زیادی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی‌فضلی با تأکید بر اینکه خواسته ما در هیأت دولت از شما مدیران پاسخگو دانستن خود در برابر خدا، مردم و انقلاب است، تصریح کرد: همه قبول داریم که عقب‌افتادگی‌های تاریخی حاصل از سال‌های طویل بی‌توجهی به منطقه یک شبه حل نمی‌شود اما این نافی ضرورت تلاش ما برای رفع آنها نخواهد بود. مردم هم از ما تغییرات یک شبه و یک ساله را نمی‌خواهند. مردم از مسئولان می‌خواهند که در وهله اول تمام تلاش و توان خود را معطوف به مشکلات کشور کنیم و در وهله دوم گزارش صادقانه‌ای به آنها در کمال شفافیت ارائه دهیم.

وزیر کشور مهمترین عنصر رشد توسعه را خود مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت برای آنها دانست و تصریح کرد: هر مشکلی که در فضای اقتصادی و توسعه کشور وجود دارد ناشی از فراهم نکردن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و اتکای به نفت به جای اتکا به مردم است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------