آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟

رئیسی و دولتش نه‌تنها مسئولیت تصمیم خود در اواخر سال ۱۴۰۱ و اقدامات مجموعه وزارت کشور و دیگر ارکان ذیربط را نمی‌پذیرند، بلکه شبکه های…

کمال سجادی : از لیست انتخاباتی اصولگرایان که احمدی نژاد در آن حضور دارد، خبر نداریم / اولویت ما انتخابات شورای شهر است، بعد از آن ریاست جمهوری



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره لیست پیشنهادی اصولگرایان برای انتخابات سال آینده و وجود نام احمدی نژاد در این فهرست گفت: ما از چنین فهرستی خبر نداریم و اصلا وارد بحث ریاست جمهوری هنوز نشدیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تهیه لیست انتخاباتی که در آن نام احمدی نژاد وجود دارد را تکذیب کرد.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با انتخاب  درباره لیست پیشنهادی اصولگرایان برای انتخابات سال آینده و وجود نام احمدی نژاد در این فهرست گفت: ما از چنین فهرستی خبر نداریم و اصلا وارد بحث ریاست جمهوری هنوز نشدیم.

وی افزود: در جبهه پیروان خط امام و رهبری که موتلفه هم عضو هست، هنوز ما وارد بحث ریاست جمهوری نشدیم و در جلسات نیز این لیست مطرح نشده است.

وی با اشاره به این موضوع که جبهه پیروان خط امام و رهبری اقدامات خود را برای انتخابات شورای شهر اماده کرده است، تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری بنا دارد، در مورد انتخابات شورای شهر اقداماتی را انجام دهد. بحث هایی را شروع کردیم که راهبرد ما با محوریت روحانیت مبارز و ائتلاف همه اصولگرایان است.

از لیست انتخاباتی اصولگرایان که احمدی نژاد در آن حضور دارد، خبر نداریم / اولویت ما انتخابات شورای شهر است، بعد از آن ریاست جمهوری

سجادی با اشاره به فضای موجود در جبهه اصولگرایی گفت: اگر اصولگرایان با همین ساختاری که پیش گرفتند، وارد میدان انتخابات شوند، قطعا موفق می شوند. با این حال، در وهله اول برای ما شورای شهر مهم است و بعد ریاست جمهوری.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به لیست پیشنهادی اصولگرایان در مورد شورای شهر گفت: پیشنهاد ما لیستی است که بیش از 21 نفر در آن حضور داشته باشند که شامل اصولگرایان حقیقی و حقوقی است. ما هر دوره به صورت مستقل لیست می دادیم ولی در این دوره میخواهیم با جبهه ای از اصولگرایان با محوریت روحانیت مبارز، اسامی مورد نظر خودمان را مطرح کنیم.

لازم به ذکر است که جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری ائتلافی از ۱۷ گروه سیاسی اصولگرا در ایران است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------