آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

واکنش عارف به انتقادات تند صادق خرازی از عملکرد شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

  محمدرضا عارف می‌گوید جمع بندی همه اصلاح‌طلبان این است که یک شورا، مدیریت سیاست‌ها و راهبردها را پیگیری کند.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم در گفتگو با خبرآنلاین در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی صادق خرازی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، گفت: تا به امروز حزب ندا به عنوان تشکل منتسب به آقای خرازی همکاری خوبی با شوررای عالی سیاستگذاری داشته است.

وی تصریح کرد: الان هم جمع بندی همه اصلاح طلبان این است که یک شورا، مدیریت سیاست ها و راهبردها را پیگیری کند. درباره ساختار و نوع عملکرد این شورا هم در حال بحث کردن هستیم.

نماینده تهران با تاکید براینکه باید از تجربه خوب عملکرد این شورا در انتخابات مجلس دهم برای انتخابات سال 96 نیز بهره گرفت، گفت: باید مسیری که از سال 92 شروع شد و در سال 94 دنبال شد برای سال 96 نیز مد توجه قرار گیرد.

رییس فراکسیون امید مجلس درباره اینکه شانس روحانی برای قرار گرفتن به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان چقدر است نیز گفت: هنوز وارد بررسی مصداق ها نشده ایم. وقتی شورا تشکیل شد مصادیق مورد بررسی قرار میگیرند.

گفتنی است صادق خرازی امروز در گفتگویی با روزنامه اعتماد انتقاداتی را متوجه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کرد و گفت: «روح اين قبيل جلسات با روح دموكراتيك و نهادينه‌سازي سياست در تناقض و تنافر محض است البته معنايش اين نيست كه ما با ماهيت شخص آقاي خاتمي مشكلي داشته باشيم. بلكه ما با ماهيت آن جلسه به اين سبك‌ و سياق مشكل داريم. جلسه ما در خدمت ايشان بوده و دوستان ما همراه با نامه‌اي به حضور ايشان رسيدند و با ايشان صحبت كردند. نوشته‌ايم كه ايشان نامه را زودتر مطالعه بفرمايند و اينكه بتوانيم با كمك فكري مشكلات را حل كنيم. يكي شوراي سياستگذاري است. ديگري شوراي هماهنگي اصلاحات است. هر تصميمي را كه آقاي خاتمي بگيرند و به ما ابلاغ كنند، ما توجه مي‌كنيم. اما اينكه يك شورا يا حزبي ١٤ عضو و ١٤ راي داشته باشد و اين حزب در كل كشور، دويست نفر هم عضو نداشته باشند اشتباه است. يا يك حزبي هم هفت هزار نفر عضو دارد و يك نماينده دارد، اين انصاف و عدالت نيست. ما نيازمند به ساز و كار دموكراتيك هستيم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------