آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

بادامچیان: مراجع تقلید و جامعه روحانیت دل خوشی برای حمایت از احمدی‌نژاد ندارند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,بادامچیان

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان نمی‌خواهند برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از احمدی‌نژاد حمایت کنند و جامعه روحانیت و مراجع تقلید، دل‌خوشی برای حمایت مجدد از وی ندارند.

 به  گزارش  مهر  ؛اسدالله بادامچیان با اشاره به این نکته که احمدی‌نژاد می‌تواند در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری حضور پیدا کند، اظهار داشت: برای تحلیل موقعیت احمدی‌نژاد باید به این نکته توجه داشت که هنوز چهره جدیدی به میدان نیامده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر این نکته که جریان اصولگرایی نمی‌خواهد از احمدی‌نژاد در انتخابات آتی حمایت کند، افزود: مجموعه اصولگرایان نمی‌خواهند برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از احمدی‌نژاد حمایت کند و جامعه روحانیت و مراجع تقلید، دل‌خوشی برای حمایت مجدد از وی ندارند.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که احمدی‌نژاد حق قانونی دارد که دوباره برای انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد و در این راستا فعالیت کند و اگر مردم به وی اعتماد مجدد کردند، رییس‌جمهور شود.

بادامچیان اضافه کرد: با تحلیل شرایط موجود، باید موضوعات و مسائل اقتصادی به‌عنوان محور اصلی در انتخابات آتی مورد توجه قرار گیرد، زیرا مردم در این زمینه با مشکلات متعددی مواجه هستند.

وی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی مردم توسط دولت روحانی و احمدی‌نژاد برطرف نشده و مقام معظم رهبری نیز با صراحت فرمودند که مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم نیست و به عملکرد دولت فعلی، قبلی و اسبق باز می‌گردد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یادآور شد: با توجه به وضعیت موجود، باید تحلیل درست و واقع‌بینانه‌ای از شرایط داشته باشیم و با این تحلیل، به‌نظر می‌رسد که جامعه نیازمند چهره جدید است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------