آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

توصیه محمد هاشمی به دولتمردان



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمد هاشمی

رییس دفتر آیت‌الله هاشمی گفت: دولت در زمینه مسائل اقتصادی به حل مشکلات مردم، افزایش تولیدات، ایجاد فرصت‌های شغلی مولد و زمینه‌سازی برای رونق اقتصادی توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمد هاشمی با اشاره به مهمترین اولویت‌های دولت در یک سال پایانی فعالیتش اظهار داشت: تغییری در اولویت‌های دولت ایجاد نشده است؛ یعنی لزوم توجه به مشکلات اقتصادی مردم و عنایات بیشتر به رونق تولیدات که باعث ایجاد فرصت‌های شغلی مولد شود، ایجاد رونق اقتصادی و کاهش میزان تورم، از جمله اولویت‌های دولت در بخش اقتصادی است.

وی با بیان این‌که در موضوع فرهنگ نیز جامعه با مسائل زیادی روبه‌رو است، گفت: امروزه بحث‌های مربوط به مسائل فرهنگی در جامعه بسیار است و البته دولت نیز در این زمینه به تنهایی مسئولیت ندارد بلکه ارگان‌ها و نهادهای دیگر نیز مسئول هستند، که با هماهنگی میان آنها و دولت می‌توان شاهد حل معضلات فرهنگی جامعه باشیم.

رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، با اشاره به این‌که رفع ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نیز یکی دیگر از اولویت‌های دولت بوده و خواهد بود، یادآور شد: ناهنجاری‌های اجتماعی فراوانی در جامعه ما وجود دارد و امروز معضل طلاق، ترویج مواد مخدر، قاچاق کالا و بسیاری از موارد دیگر را باید با تلاش‌های دولت‌مردان و سایر نهادهای مسئول در این زمینه از میان برداشت.

هاشمی همچنین با اشاره به اولویت‌های دولت در حوزه سیاست خارجی و مسائل بین‌المللی خاطرنشان کرد:‌ دولت باید بکوشد در حوزه سیاست خارجی نیز همان تعامل سازنده را با کشورهای مختلف در حوزه‌های گوناگون بین‌المللی ادامه دهد و در عین حال مناطق جمهوری اسلامی نیز در این تعاملات مد نظر داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که دولت مسئولیت دارد که اولویت‌های خود را طبق برنامه‌هایش عملی و اجرایی کند گفت: از دیدگاه من تفاوتی نمی‌کند که امسال، سال نخست دولت یا سال آخرش باشد، چراکه دولت در هر صورت مسئولیت دارد تا اولویت‌هایشان را مطابق برنامه ریزی‌هایی که کرده است با جدیت پیگیری کند تا هر اندازه که در توانش است، بتواند موارد موجود در این زمینه را محقق سازد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------