آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

عارف : رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تغییر می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عارف

رئیس فراکسیون امید گفت: تا زمانی که شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل نشود، هیچ بحثی درباره ریاست این شورا نخواهیم داشت و تاکنون هم چنین بحثی نشده است.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا درباره تعیین رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با کناره‌گیری وی از این سمت اظهار کرد: هنوز هیچ بحثی روی هیچ مصداقی انجام نشده است. در مقطع فعلی بحث اصلی ما ارزیابی عملکرد شورای سیاست‌گذاری و آسیب‌شناسی آن است.

وی در ادامه افزود: قطعاً ما، هم در ترکیب شورای سیاست‌گذاری تغییراتی را خواهیم داشت و هم در زمینه راهبردها و رویکردها؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری را نیز خود اعضای شورا تعیین می‌کنند، بعد از اینکه شورای سیاست‌گذاری تشکیل شد، اولین کارش انتخاب رئیس و هیات رئیسه خواهد بود.

نماینده مردم تهران در پایان با بیان اینکه سعی می‌کنیم قبل از پایان شهریور فعالیت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را آغاز کنیم، گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری قاعدتاً از یک مرحله تا مرحله بعد تغییر می‌کند الان هم هدف شورای سیاست‌گذاری انتخابات اردیبهشت 96 خواهد بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------