آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

جعفرزاده ایمن آبادی : به روحیات احمدی نژاد نمی خورد که بگوید در دقیقه 90 به نفع اصولگرایان کنار می کشد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جعفرزاده ایمن آبادی

جعفرزاده ایمن آبادی :
به روحیات احمدی نژاد نمی خورد که بگوید در دقیقه 90 به نفع اصولگرایان کنار می کشد / اصولگرایان خیال احمدی نژاد را تخت کنند و بگویند او نماینده شان نیست / روحانی مقیدترین رئیس جمهور پس از انقلاب به فرمایشات رهبری بوده است

نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است که اصولگرایان بیش از هر گروه دیگری در طول سال های گذشته از احمدی نژاد ضربه خورده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است که اصولگرایان بیش از هر گروه دیگری در طول سال های گذشته از احمدی نژاد ضربه خورده اند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی در گفت و گو با  انتخاب ، در واکنش به برخی اخبار در مورد پیغام احمدی نژاد به اصولگرایان برای کناره گیری در دقیقه 90 گفت: این با روحیات احمدی نژاد نمی خواند و می توان گفت دروغ است.

وی تصریح کرد: تا به امروز احمدی نژاد به اصولگرایان ضربه زده، بعد از این هم ضربه می زند. اصولگرایان باید از همین الان تکلیفشان را با احمدی نژاد مشخص کنند و اعلام موضع کنند و به افراد و مردم اعلام کنند که احمدی نژاد نماینده ما نیست. این پیام باید به دست مردم برسد که هم خیال احمدی نژاد تخت بشود هم خیال دیگران.

جعفرزاده با بیان اینکه اصولگرایان به دلیل سرعت کمی که در عرصه سیاسی دارند ضربه می خوردند، گفت: یکی از دلایلی که اصولگرایان عنوان نمی کنند ما از  احمدی نژاد حمایت نمی کنیم به دلیل سرعت کمی است که در حوزه تصمیم گیری پیش گرفته اند. با این حال، اصلاح طلبان به سرعت بالا دست به اقدامات می زنند و تصمیم گیری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید به روحانی کمک کنیم تا رئیس جمهور شود. تا به امروز در تاریخ سیاسی ما رییس جمهور چهارساله نداشتیم. ایشان در بین همه دولت های بعد از انقلاب مقید ترین فرد به فرمایشات رهبری و اطاعت از رهبری بوده و هر طور شما نگاه کنید ایشان برخلاف رهبری کار نکرده است و یازده روز خانه نشینی را تجربه نکرده و مغرور نشده است. او همیشه هم از رهبری گفته است. خب اکنون چه کسی برای اصلاح طلب ها، اصولگرایان و آحاد ملت بهتر از روحانی است؟
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------