ذوالنور: گزارش کمیته هسته‌ای مجلس درباره برجام در حال نهایی‌شدن است/ارائه در صحن علنی پس از تعطیلات



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ذوالنور

گزارش‌گیری و بازدیدی از برخی از مراکز هسته‌ای انجام‌شده است و برخی دیگر در دستور کار است تا بازدید از آن‌ها به عمل آید.

 رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: سعی خواهیم کرد در مدت تعطیلات مجلس گزارش کمیته هسته‌ای درباره برجام را نهایی و بعد از مرخصی نمایندگان آن را در صحن علنی ارائه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده در مورد گزارش کمیته هسته‌ای اظهار داشت: مقدمات این گزارش به دلیل اینکه باید با بخش‌های مختلفی ازجمله شورای نظارت بر برجام، وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی، شورای عالی امنیت ملی، سازمان کشتیرانی، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی و بسیاری از مراکزی که به‌نحوی مرتبط با موضوع برجام هستند مکاتباتی صورت می‌گرفت پایان پذیرفته است.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضی از دستگاه‌ها گزارش‌ها و نظرات خود را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارسال و بعضی در حال ارسال هستند.

وی به بازدید از مراکز هسته‌ای اشاره کرد و گفت: گزارش‌گیری و بازدیدی از برخی از مراکز هسته‌ای انجام‌شده است و برخی دیگر در دستور کار است تا بازدید از آن‌ها به عمل آید.

ذوالنور ادامه داد: بعدازاینکه گزارش نهایی و تدوین شد با وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی جلسه‌ای برای رفع ابهام برگزار می‌شود تا گزارش به‌صورت کاملاً شفاف در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجلس هم‌اکنون در تعطیلات به سر می برد سعی خواهیم کرد در این مدت گزارش کمیته هسته‌ای درباره برجام را نهایی و بعد از مرخصی نمایندگان بتوانیم آن را در صحن علنی ارائه می‌کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------