آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نظر سراج درباره پیگیری موضوع واگذاری املاک



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رییس سازمان بازرسی

رییس سازمان بازرسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد این سازمان در برخورد با موضوع واگذاری املاک شهرداری مانند مساله حقوق‌های نامتعارف عمل نکرده است، گفت: کاری به شهرداری و هر نهاد غیر از آن ندارم. هر پروژه ای را که شروع می کنیم تا نهایت دنبال می کنیم تا به اتمام برسد، حال در هر دستگاهی که می خواهد باشد.

به گزارش ایسنا ، ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بازرسی کشور در مسایل زیست محیطی ورود کرده است و گزارش‌های آن را به مراجع ذی صلاح ارایه کرده ایم. آلودگی هوا و چاه‌های غیرمجاز از جمله مسایل زیست محیطی است که به آن ورود کرده‌ایم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره فعالیت پروژه های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون گفت: در هر جا که معضلی وجود داشته باشد و کاری خلاف قانون انجام شود، ورود می کنیم و قطعا در خصوص پروژه های انتقال آب نیز ورود خواهیم کرد.

سراج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد سازمان بازرسی در برخورد با موضوع واگذاری املاک شهرداری مانند مساله حقوق های نامتعارف عمل نکرده است، گفت: کاری به شهرداری و هر نهاد غیر از آن ندارم. هر پروژه‌ای را که شروع می کنیم تا نهایت دنبال می‌کنیم تا به اتمام برسد، حال در هر دستگاهی که می خواهد باشد.

وی با اشاره به پیگیری موضوع واگذاری املاک در تهران ادامه داد: امکان ندارد که برنامه را در وسط راه رها کنیم. در خصوص مسایل و تخلفات مطرح شده در مورد شهرداری تهران توضیحات خود را در سایت سازمان بازرسی ارایه داده ایم.

رییس سازمان بازرسی کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ورود سازمان بازرسی به موضوع الگوی جدید قراردادهای نفتی نیز گفت: در این خصوص ورود کرده‌ایم و جلساتی داشته‌ایم تا ان شاءالله برخی موراد اصلاح شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------