آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

چگونه نیروی درجه سه مشایی، مقام ارشد دولت یازدهم شد؟



اخبار,اخبار سیاسی,معاون وزیر کشور


اخبار سیاسی - «اسماعیل نجار» رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور شد

با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، اسماعیل نجار به سمت معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور منصوب شد.

به گزارش فارس، اسماعیل نجار که پیش از این از وی به عنوان گزینه استانداری خراسان رضوی نام برده می‌شد با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی به سمت معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور منصوب شد.

گفته می‌شود تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان مدیریت بحران کل کشور در سال آینده خواهد بود.

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان رضوی، اسماعیل نجار را یکی از گزینه‌های مناسب برای خراسان رضوی عنوان کرد و گفت«بنده از مدت‌ها قبل وی را می‌شناختم و فردی متدین و انقلابی بود که در مسیر سیاست‌های آقای روحانی قرار داشت اما به وی کم‌لطفی شد و تا مرز ظلم هم پیش رفت.»

 

..................................................


 چگونه نیروی درجه سه مشایی، مقام ارشد دولت یازدهم شد؟

در شرایطی که تلاش جریان اعتدالگرا ، مانع حضور اسماعیل نجار در راس استانداری خراسان رضوی شده بود ، وی رسماً معاون وزیر کشور شد.

در همین حال، انتخاب  اطلاع داشت که پس از قطعی شدن نرفتن وی به خراسان رضوی، تلاش های پیدا و پنهان یک جریان مرموز، برای پست گرفتن وی در سازمان ها و وزارت خانه های مختلف آغاز شده بود که نهایتاً آقای رحمانی فضلی تن به این اقدام داد.

این درحالیست که در ابتدا رحمانی فضلی تمایلی برای انتصاب وی به این سمت نداشته، اما فشارها آنچنان زیاد بوده که وزیر کشور پا را چند کیلومتر فراتر از میل خود گذاشته و ضمن انتصاب وی به سمت معاونت خود ، اعلام کرده که «به ایشان کم لطفی و در نهایت مقداری هم ظلم شد» . (جالب تر آنکه این بخش از سخنان وی ، ساعتی پس از انتشار در رسانه ها، حذف شذ!)

این تلاش های بدون اطلاع رییس جمهور، به اندازه ای شدید و غلیط و مملو از فشار به وزرا بوده که برخی از آنان، گلایه و ناراحتی خود را از دخالت و فشارهای غیرعادی این جریان مرموز دفتر رییس جمهور، ابراز داشته اند.

به گزارش انتخاب ؛ «نجار» که اتفاقاً سرخه ای است و هم «پسر عموی شوهر خواهر» .....، سوابق زیادی در دولت گذشته و مشخصاً، ارتباطات ویژه ای با اسفندیار رحیم مشایی داشته و از حامیان سرسخت وی بوده است.

سوابق متفاوت نجار در حمایت بی چون و چرا از «جریان مشایی» ، انتصاب وی به چنین سمت مهمی را عجیب تر می کند.             

 اخبار سیاسی - انتخاب,فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------