آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

آیا احمد متوسلیان زنده است؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,متوسلیان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق اطلاعاتی که از برخی اسرای آزاد شده از زندان های لبنان و فلسطین به دست آمده، دیپلمات های ایرانی زنده هستند.

لی الله نانواکناری در گفت و گو با ایسنا در واکنش به اخبار منتشر شده درباره زنده بودن دیپلمات های ربوده شده در لبنان گفت: شنیده ها حاکی از این است که این دیپلمات های ایرانی زنده هستند و باید وزارت خارجه این موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: شنیده‌های ما مبتنی بر اطلاعاتی است که برخی از اسرای آزاد شده از زندان‌های لبنان و فلسطین مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه دیپلمات های ربوده شده به خصوص سردار متوسلیان در زندان رژیم صهیونیستی است که البته باید صحت و سقم این موضوع نیز مشخص شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی باید از طریق نهادهای بین المللی این موضوع را پیگیری کند و حتی اگر لازم باشد تبادلاتی بین زندانیان ایرانی با چهار دیپلمات ربوده شده انجام شود. قطعا داشتن دیپلماسی قوی یک لازمه برای فراهم شدن زمینه آزادی این دیپلمات ها است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------