پزشکیان : احمدی نژاد باید محاکمه شود تا پشت پرده فسادهای اقتصادی مشخص شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,پزشکیان

پزشکیان :
احمدی نژاد باید محاکمه شود تا پشت پرده فسادهای اقتصادی مشخص شود / دولت قبل که پول و نفت به بابک زنجانی داد، چرا جوابگو نیست؟ / دارند تمام مشکلات گذشته را به اسم دولت روحانی ثبت می کنند

پیروزی روحانی در انتخابات بستگی به آن دارد که دولت چگونه خود را ارائه دهد. الان خیلی کار می کنند تا دولت را ناکارآمد جلوه دهند. در واقع، دارند تمام مشکلات گذشته را به اسم این دولت ثبت می کنند.

مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس خواستار محاکمه احمدی نژاد شد.

پزشکیان در گفتگو با  انتخاب ، به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: پیروزی روحانی در انتخابات بستگی به آن دارد که دولت چگونه خود را ارائه دهد. الان خیلی کار می کنند تا دولت را ناکارآمد جلوه دهند. در واقع، دارند تمام مشکلات گذشته را به اسم این دولت ثبت می کنند.

وی افزود: همه مشکلات اقتصادی، بیکاری، فساد و حقوق های نجومی را به گردن این دولت انداخته اند. اما مگر این حقوق های نجومی در این دولت اتفاق افتاده؟ چه شده که در زمان آن دولت، کسی یاد این حرفها نمی کرد و الان همه نگران شده اند؟

پزشکیان در پاسخ به سئوالی در مورد برخی گمانه ها در مورد رد صلاحیت احمدی نژاد گفت: معتقدم او باید محاکمه شود تا دلیل تمام مشکلات و فسادهای اقتصادی در گذشته مثل بابک زنجانی مشخص شود. اگر این اتفاق بیافتد مشخص می شود که چه کسی این پول ها و نفت ها را به زنجانی داده است. دولت قبل باید پاسخگو باشد. مگر فردی می تواند ارز مملکت را بگیرد و ببرد و بعد جوابگو هم نباشد. دولتی که این پول ها را به این ها داده چرا جوابگو نیست؟

وی با بیان اینکه دولت قبل به دنبال بی قانونی بود، گفت: دولت فعلی قوانین را برخلاف دولت گذشته به خوبی اجرا می کند. دولت اگر قانون را اجرا کند مجلس را همراه با خود خواهد دید، اما اگر قانون را اجرا نکند طبعا مجلس با آنها همکاری نمی کند. بحث ما اجرای قانون است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------