آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

اظهارات عجيب سعيد قاسمي: در کار تشکیلاتی هنوز روی دست مسعود رجوی نداریم که بعد از 30 سال هنوز این سازمان دارد نیرو پرورش می دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سعيد قاسمي

اظهارات عجيب سعيد قاسمي:
در کار تشکیلاتی هنوز روی دست مسعود رجوی نداریم که بعد از 30 سال هنوز این سازمان دارد نیرو پرورش می دهد/ آموزش و پرورش اشغال داعش فکری شده/ خصوصي سازي مدارس، از اقدامات كثيف اموزش و پرورش است

برای ما که معتاد جنگ و جبهه شده ایم، وقتی در کوچه و خیابان راه می رویم و سخنان رهبر معظم انقلاب را می شنویم، احساس خطر می کنیم؛ خاک بر سر این مدل جبهه که ما فرمانده کل قوا را جلو انداخته ایم و می خواهیم پشت سر ایشان بجنگیم؛ تکلیف جنگی که سربازان جرأت ندارند جلوی فرمانده خود باشند از قبل معلوم است.

 سعید قاسمی در ششمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور به بیان ویژگی های بچه هیأتی ها اشاره کرد و گفت: شما باید همیشه آمادگی های لازم را داشته باشید، چرا که وظایف سنگینی بر دوش شما قرار دارد و در مقطع خاصی از تاریخ قرار گرفته ایم.

به گزارش «انتخاب»، سعيد قاسمي با بیان این که داستان حقوق های کثیف نجومی به اندازه ده ها بمب اتمی در هیروشیما اثر تخریبی داشت، گفت:این کار بیشتر مردم را از بدنه نظام جدا کرد؛ این تصور ایجاد شده که این همه بیکاری در کشور وجود دارد ولی مدیران نظام چنین حقوق هایی می گیرند و حق مردم را می خورند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: برای ما که معتاد جنگ و جبهه شده ایم، وقتی در کوچه و خیابان راه می رویم و سخنان رهبر معظم انقلاب را می شنویم، احساس خطر می کنیم؛ خاک بر سر این مدل جبهه که ما فرمانده کل قوا را جلو انداخته ایم و می خواهیم پشت سر ایشان بجنگیم؛ تکلیف جنگی که سربازان جرأت ندارند جلوی فرمانده خود باشند از قبل معلوم است.

وی ادامه داد: آن جا که نباید جلوتر از رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم، در زمینه فکری بود نه در جبهه جنگی که دشمن تمام عیار علیه ما هجمه می کند؛ افغانی ها امروز بهتر تشخیص داده اند که میدان نبرد کجاست و هر روز در دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهید می شوند.

وی تصریح کرد: اخیرا که آقایی حرفی درباره ژاپن در جمع مسؤولان آموزش و پروش کل شهرها و استان ها زده بود؛ وی گفته بود که رییس جمهور در دور دوم خود کارهای نکرده را انجام خواهند داد؛ افراد حاضر برای این حرف 10 دقیقه سرپا ایستادند و کف زدند؛ آموزش و پرورش اشغال داعش فکری شده است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: برجام ده لایه بوده که یک لایه اول آن همان توافق برجام بود و 9 لایه دیگر در برنامه توسعه ششم دولت است؛ رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به حقوق های نجومی تذکر می دهند اما دولتی ها فقط حرف کنسرت می زنند.

وی ادامه داد: در مدارس کشور در طول 12 سال راجع به امام شناسی و ولایت، 10 صفحه مطلب وجود ندارد؛ درباره مطالب دفاع مقدس و شهدا هم به همین شکل است.

قاسمی تأکید کرد: وزارت آموزش و پروش با اقدامی کثیف تر از برجام و قراردادهای نفتی خیلی نرم در حال خصوصی سازی مدارس است؛ همه افرادی هم که این مدارس را تأسیس کرده اند، آن طرفی هستند.

وی اظهار داشت: بعد از فتنه 88 به ظاهر همه سنگرها فتح شد اما در واقع همه سنگرها در دست دشمن است؛ هیأت ها باید راه های این رخنه و نفوذ را پر کند؛ سنگر دانشگاه از همان اول دست دشمنان بوده است.

 قاسمی ادامه داد : اگر هیأت ها نمی توانند این خلاء ها را پر کنند، بروند کنار و راه را برای فعالیت دیگران باز کنند؛ در کار تشکیلاتی هنوز روی دست مسعود رجوی نداریم که بعد از 30 سال هنوز این سازمان دارد نیرو پرورش می دهد؛ داعش انگشت کوچک سازمان مجاهدین خلق است که نیروهای استشهادی را به خوبی تربیت می کند.

وی ادامه داد: اگر هیچ برنامه ای در هیأت ندارید فقط همین که بتوانید جوانان را جذب کنید، خوب است و اگر حتی 12 ساعت بر سر و سینه خود بکوبند بهتر از این است که بروند در پارک و در فضای مجازی خزعبلات بخوانند و ببینند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: هیأت برنامه مستمر می خواهد و باید خلأهای ایجاد شده در مدرسه و دانشگاه را پر کند؛ شما هر سؤالی را جواب دهید باز شجره ملعونه خبیثه هزار شبهه و سؤال دیگر مطرح می کند.

وی تأکید کرد: داستان حقوق های کثیف نجومی به اندازه ده ها بمب اتمی در هیروشیما اثر تخریبی داشت و بیشتر مردم را از بدنه نظام جدا کرد؛ این تصور ایجاد شده که این همه بیکاری در کشور وجود دارد ولی مدیران نظام چنین حقوق هایی می گیرند و حق مردم را می خورند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------