آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

از حمايت مشروط اصولگرايان از روحاني در انتخابات ٩٦ تا حضور احمدي نژاد و جليلي در ليست انتخاباتي اصولگرايان



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کمال سجادی

کمال سجادی :
از حمايت مشروط اصولگرايان از روحاني در انتخابات ٩٦ تا حضور احمدي نژاد و جليلي در ليست انتخاباتي اصولگرايان/ سخنان موحدي كرماني ملاك است نه مصباحي مقدم/ شرط ائتلاف با جبهه پايداري

سخنگوی پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که آیا امکان ائتلاف با جبهه پایداری وجود دارد گفت: درباره جبهه پایداری، شرط لازم و کافی این است که احزاب وتشکلات اصولگرایان محوریت جامعه روحانیت را بپذیرند و اگر بپذیرند ما هم در کنارشان هستیم و این شرط مهم ماست.

کمال سجادی سخنگوی پیروان خط امام و  رهبری در گفت و گو با انتخاب ، درباره اظهارات آقاي مصباحی‌مقدم که در نشست مطبوعاتی گفته بودند "ما بنای مشورت با آیت‌الله مصباح‌یزدی را در انتخابات سال آینده نداریم" و در واکنش به این موضوع آیت‌الله موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت‌مبارز، گفتند "ما حتما از نظرات آیت‌الله مصباحی یزدی استفاده می‌کنیم"، آیا این موضوع باعث انشقاق بین اصولگرایان نیست، گفت: خیر، این موضوع باعث انشقاق نمی شود، به دلیل اینکه ملاک ما اظهارات نهایی آقای موحدی کرمانی به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است نه شخص دیگر، به احتمال قوی نیز اعضای دیگر جامعه روحانیت هم بیانات ایشان را می پذیرند.

سجادی گفت: به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری با توجه به اینکه روحانیت را محور کارها و برنامه های خود میدانیم و قرار میدهیم به ویژه در انتخاباتی که پیش رو داریم نظرات آیت الله موحدی کرمانی را بر سخنگوی جامعه روحانیت ترجیح می دهیم و به فرمایشات ایشان بسنده می کنیم نه شخص دیگر.

وی با اشاره به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات سال آینده افزود: به نظر من، اصولگرایان اکثریت باالتفاق محوریت روحانیت را می پذیرند و در این غالب می توانند یک ساختاری را تعریف کنند کما اینکه ما این نظر را به آیت الله موحدی کرمانی دادیم. حتی در بحث لیست های 21 نفره ای که برای شورای شهر بستیم نیز با محوریت جامعه روحانیت مبارز بستیم.

سجادی با بیان اینکه احمدی نژاد و جلیلی در لیست پیشنهادی ما قرار دارند ولی هنوز زوداست که بخواهیم درباره این افراد به نتیجه واحدی برسیم، تصریح کرد: در حال حاضر تکلیف خود کاندیداها هنوز مشخص نیست و با هیچ کسی درباره انتخابات صحبتی نکردیم. هنوز خیلی زود است بخواهیم وارد کارزار انتخابات شویم به خاطر همین درباره شخص خاصی نظری نداریم و نظر آقای باهنر نیز دو ماه مانده به انتخابات مشخص می شود.

وی درباره حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات سال آینده گفت: امکان حمایت وجود دارد ولی همانطور که آقای باهنر نیز گفتند حمایت از روحانی نیاز به شرط دارد، مهمترین آن نیز اقتصاد و معیشت مردم است و این شرط گذاشتن علت این است که ایشان در حال حاضر سکان مملکت را در دست دارند و مدعی این موضوع هستند که در زمینه اقتصاد اقداماتی را انجام داده اند.

سخنگوی پیروان خط امام و  رهبری در پاسخ به این سوال که آیا امکان ائتلاف با جبهه پایداری وجود دارد گفت: درباره جبهه پایداری، شرط لازم و کافی این است که احزاب وتشکلات اصولگرایان  محوریت جامعه روحانیت را بپذیرند و اگر بپذیرند ما هم در کنارشان هستیم و این شرط مهم ماست.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------