آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

آیا جامعه مدرسین از احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ حمایت می کند؟/ غروی: از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شویم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

آیا جامعه مدرسین از احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ حمایت می کند؟/ غروی: از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شویم/ اکثر اصولگرایان و حتی مرحوم مهدوی کنی نظر مثبتی روی جلیلی نداشتند

غروی می گوید: با توجه به عقبه احمدی نژاد بعید می دانم حتی عقلای قوم هم نظر مثبتی درباره این فرد داشته باشند و اگر اصولگرایان بخواهند از ایشان حمایت کنند ، آینده سیاسی خودشان را زیر سوال بردند.

حجت الاسلام والمسمین محمد غروی عضو جامعه مدرسین قم در گفت و گو با  انتخاب ، در پاسخ به این سوالی در مورد اظهارات متناقض آیت الله موحدی کرمانی و مصباحی مقدم و احتمال انشقاق در جامعه روحانیت مبارز گفت: نمی توان اسمش را گذاشت «انشقاق»، بلکه می توان گفت اختلاف نظری هست که در بین همه گروهها و اردوگاههای سیاسی وجود دارد ، حال یکی کم و یکی زیاد، جامعه روحانیت مبارز هم از این موضوع مستثنا نیست.

وی در پاسخ به این پرسش «خوشبین به ائتلاف در این اردوگاه هستید؟» با خنده گفت: خودتان ببینید که چه می شود .

غروی با بیان اینکه «من خودم را عضو اصولگرا نمی دانم طبعا نمی دانم میخواهند چکار کنند». گفت: این خوشبین بودن مهم نیست باید واقع بین بود.

این عضو جامعه مدرسین قم در عین حال گفت: بعید است ائتلاف و اتحاد بین اصولگرایان و گروههای مثل جبهه پایداری ، ایثارگران و... صورت بگیرد.

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات


 خبرنگار  انتخاب  در ادامه پرسید: برخی از اعضای جبهه پایداری دیداری با احمدی نژاد داشتند، اگر جبهه پایداری از جامعه مدرسین درخواست کمک کند، آیا جامعه مدرسین همراهی می کند؟

غروی پاسخ داد:‌ من نظر شخصی خودم را اعلام می کنم ، چنین کاری نمی کنیم. مومن واقعی از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

عضو جامعه مدرسین اضافه کرد: سبک و طرز تفکر احمدی نژاد مشخص است. وی در دوره ای روی کار آمد که قیمت و فروش نفت در بهترین شرایط بود ولی دیدیم که چه بلایی سر اقتصاد و.... آورد.

وی در ادامه افزود: با توجه به عقبه احمدی نژاد بعید می دانم حتی عقلای قوم هم نظر مثبتی درباره این فرد داشته باشند و اگر اصولگرایان بخواهند از ایشان حمایت کنند ، آینده سیاسی خودشان را زیر سوال بردند.

غروی در پایان گفت: در دوره گذشته نظر اکثر جامعه اصولگرایان و حتی عقلای قوم روی آقای جلیلی مثبت نبود، حتی مرحوم مهدوی کنی نیز نظر مثبتی روی جلیلی نداشت ولی نظر مثبت بر روی ولایتی و قالیباف بیشتر به چشم می اید البته نمی دانم این دوره می خواهند شرکت کنند یا خیر.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------