آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

امیرعبداللهیان: کاخ سفید به تأمین امنیت منافقین تروریسم افتخار می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,امیرعبداللهیان

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل معتقد است در شرایطی که امنیت جانی و نوامیس مردم مسلمان سوریه و عراق مورد بی اعتنایی کامل آمریکاست، جان کری با افتخار از تأمین امنیت منافقین تروریسم سخن می گوید.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با خانه ملت در واکنش به اظهارات جان کری درباره تأمین امنیت منافقین، گفت: کاخ سفید از یک سو با تلاش برای برقراری آتش بس در حلب به دنبال نجات تروریست‌های تحت محاصره ارتش سوریه است و از سوی دیگر از تامین امنیت منافقین تروریسم سخن می گوید.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در ادامه با بیان اینکه مروری بر رفتار و گفتار دولتمردان آمریکا به روشنی اثبات می‌کند که این کشور هیچ قدم مثبتی برای نجات مردم منطقه و سوریه از چنگال تروریست ها بر نداشته و نمی دارد، یادآور شد: مردم فوعه و کفریا در سوریه طی ماه های اخیر در محاصره کامل تروریست ها و بحران جدی انسانی شامل قطع کامل برق و کمبود شدید آب آشامیدنی، دارو و غذا به سر می برند.

وی افزود: این در حالی است که آمریکا هیچ توجهی به این فاجعه انسانی و جنایت علیه بشریت ندارد و بدتر آن که سازمان ملل نیز با ملاحظه رفتار واشنگتن، توان تحرک برای کمک به رفع محاصره فوعه و کفریا را ندارد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که امنیت جانی و نوامیس مردم مسلمان فوعه، کفریا و کشور سوریه و عراق مورد بی اعتنایی کامل آمریکاست، جان کری با افتخار از تأمین امنیت منافقین تروریسم سخن می گوید.

جان کری اخیرا گفته است انتقال آخرین بازمانده‌های منافقین از عراق به اروپا یک «دستاورد مهم دیپلماتیک برای آمریکا» بود و واشنگتن نقشی محوری در این زمینه داشت همچنین این کار «ابتکار» ما برای تأمین امنیت منافقین را تکمیل کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------