آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

غرویان: حضور فیزیکی آیت‌الله هاشمی در جلسات جامعه روحانیت ضرورتی ندارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , غرویان

یک استاد دانشگاه و حوزه معتقد است که هاشمی رفسنجانی یکی از سرمایه‌های ملی کشورمان است و حضور فیزیکی وی در جلسات جامعه روحانیت نیز ضرورتی ندارد.

 به  گزارش نامه نیوز ؛آیت‌الله محسن غرویان در خصوص جلسات جامعه روحانیت مبارز و عدم شرکت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این جلسات گفت: آیت‌الله هاشمی فردی فراجناحی است و حضور فیزیکی ایشان در جلسات جامعه نیز ضرورتی ندارد.

وی ادامه داد: ایشان هر دیدگاهی که داشته باشند بیان می‌کنند و سعی دارند تا وحدت را در میان همه جریان‌‌ها اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا برقرار کند.

غرویان با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی نگاهی ملی دارد، تصریح کرد:ایشان هیچ‌گاه نگاه خود را محدود به جناح خاصی نمی‌کند و این جناح‌ و احزاب هستند که باید از وی نهایت استفاده را ببرند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هاشمی و روحانی جایگزینی ندارند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که ریاست مجمع را برعهده دارد و آقای روحانی نیز ریاست قوه مجریه، این افراد در جامعه جایگزنی ندارند و اگر فقط می‌خواهند صندلی‌ها را پر کنند بحث چیز دیگری است.

وی ادامه داد: ایشان دوست دارند همواره نقش موثری را ایفا کنند و مکان نیز مهم نیست.آن چیزی که مهم بوده تشکیل جلسه است و افراد باید سعی کنند از سرمایه‌های ملی مانند آیت‌الله هاشمی استفاده کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------