آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

بيلبوردهای ضداشتون ضد منافع ملي است/ شوراي شهر بايد پاسخ روشني داشته باشد



اخبار,اخبار سیاسی, بيلبوردهاي ضد اشتون

 

اخبار سیاسی -  گفتگو با عضو حزب اعتماد ملي درباره بيلبوردهاي ضد اشتون؛
اين بيلبوردها ضد منافع ملي است/ شوراي شهر بايد پاسخ روشني داشته باشد

نصب بيلبورد ضد اشتون ممکن است آسيب جدي براي منافع ملي و مصالح کلان کشور داشته باشد.

محمد جواد حق شناس عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري آريا ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: : نصب بيلبوردهاي ضد اشتون نتيجه عدم نظارت دقيق مسئولين است و هر کسي مي تواند وارد حوزه ديگري شود لذا شوراي شهر تهران بايد پاسخ دقيق و روشني براي نصب اين بيلبوردها داشته باشد.


عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: نصب بيلبورد ضد اشتون ممکن است آسيب جدي براي منافع ملي و مصالح کلان کشور داشته باشد در حالي که ايران درگير بزرگترين پرونده تاريخ سياسي خود در پنجاه سال اخير است و طرف  مقابل نيز مسئول گروه مذاکره کننده ،نماينده اتحاديه اروپا و نماينده 5 کشور بزرگ شوراي امنيت است که بنا به دعوت رسمي مقامات جمهوري اسلامي ايران پس از 6 سال که ناشي ازعدم شناخت دقيق مباحثي توسط دولتمردان قبلي وارد تهران شده بود.


وي خاطر نشان کرد : امضاي مشخصي نيز پاي اين بيلبوردها وجود ندارد و اين امر نشان دهنده يک هرج و مرج سياسي در اين حوزه است.


حق شناس افزود:حوزه تصميم گيرنده اين مسائل شهرداري و مسئولين مربوطه اش نيست چرا که دولت مسئوليت سياست خارجي را به عهده دارد و بايد از طريق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارائه مجوز براي نصب اينگونه تابلوها صورت گيرد.


وي خاطرنشان کرد : اين دومين باري است که چنين تابلوهايي که در بحث سياست خارجي  و در روابط ايران با کشورهاي ديگر تأثيرگذار است در تهران نصب مي شود و به نظر مي رسد در اين ميان دستي در کار است که منافع ملي ايران را هدف قرار داده و به نوعي کارشکني در نوع روابط ايران با کشورهاي ديگر به خصوص در عرصه سياست خارجي و تيم مذاکر کننده صورت گرفته است . وي در پايان گفت : در اين ميان مسولين شوراي شهر بايد پاسخ روشني براي عمل خود داشته باشند.

اخبار سیاسی - آریا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------