آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

بازداشت کانادایی‌ها و استرالیایی‌های متجاوز در خلیج فارس



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,علیرضا تنگسیری

 جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که این نیرو تاکنون 2 بار آمریکایی‌ها، 2 بار انگلیسی‌ها، یک بار کانادایی‌ها و یک بار هم استرالیایی‌های متجاوز را در خلیج فارس دستگیر کرده است.

دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه رژه بزرگ نیروهای مسلح که در خلیج فارس برگزار شد، این رژه را نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن از فرسنگ‌ها دورتر به خلیج فارس می‌آید، میلیاردها دلار خرج رزمایش می‌کند و ما هم این حق را داریم که اقتدار و توان خود را در این منطقه به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ما در خلیج فارس به دنبال آشوب نبوده و خواهان امنیت هستیم، گفت: رزمایش‌های مشترک ایران با کشورهای همسایه می‌تواند تضمین کننده این امنیت باشد و امروز خلیج فارس از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه تمام شناورها و سامانه‌های ما ساخت داخل است،‌ گفت:‌امروز موشک‌های بیش از 300 کیلومتر را در داخل کشور می‌سازیم و همانطور که چند روز پیش نشان داده شد شناور جدیدی هم به نام شهید ناظری با برد 10 هزار کیلومتر ساخته شده است.

تنگسیری اضافه کرد: بیگانگان که به خلیج فارس می‌آیند به دنبال گرفتن دلار و حقوق هستند اما ما در اینجا از خانه و سرزمین خود دفاع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه تاکنون 2 بار آمریکایی‌ها، 2 بار انگلیسی‌ها، یک بار کانادایی‌ها و یک بار هم استرالیایی‌ها را که به آب‌های ایران در خلیج فارس تجاوز کرده بودند، دستگیر کرده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------