آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

دریادار سیاری خبر داد: احتمال حضور ناوشکن‌های ایران در بنادر ایتالیا



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,امیر دریادار سیاری

دریادار سیاری از احتمال حضور ناوشکن های ایران در بنادر ایتالیا خبر داد و گفت: تمرین مشترک با ناوشکن ایتالیا در بندر عباس خواهیم داشت.

 به  گزارش  مهر ؛امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت ناوگروه ٤٣ نیروی دریایی اظهار کرد: ناوگروه ٤٣ در ابتدای خلیج عدن مشغول ماموریت است.

 

وی افزود: صبح دیروز ما یک ناوگروه صلح و دوستی مرکب از دو ناوشکن موشک انداز، یک ناو نیروبر، یک ناو پشتیبانی و یک فروند بالگرد را برای بازدید از بنادر پاکستان جهت برقراری امنیت در مناطق پرخطر دنیا اعزام کردیم.

 

دریادار سیاری گفت: ما روز گذشته میزبان ناوشکن ایتالیایی بودیم که این رویداد حائز اهمیت است زیرا کشورهای اروپایی متقاضی ارتباط دریایی با ما هستند.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه تاکید کرد: احتمالا ناوشکن های ما نیز از بنادر ایتالیا بازدید خواهند داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: ناوشکن ایتالیایی وقتی از بندر ما بازدید می‌کند حتما در ورود و خروج یک تمرین مشترک با آنها خواهیم داشت اما این بمعنای حضور در قالب ناتو نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------