آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

طراحی استیضاح چند وزیر در مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,استیضاح سه وزیر دولت یازدهم


اخبار سیاسی - طراحی استیضاح چند وزیر در مجلس

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حال تدوین طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جمع آوری امضاء و ارائه به هیأت رئیسه خبر داد.

شکرخدا موسوی در گفتگو با مهر، از تهیه و تدوین طرح استیضاح سه وزیر دولت یازدهم خبر داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حال تدوین طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند.

وی ادامه داد: دلایل استیضاح به صورت متقن و دقیق نوشته شده و آماده جمع آوری امضاء و ارائه به هیأت رئیسه است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان آماده امضای این سه طرح استیضاح هستند گفت: فانی و فرجی دانا به دلیل انتصاباتشان و نعمت زاده به دلیل برخی اقدامات مدیریتی و حضور آقازاده ها در وزارتخانه مورد انتقاد نمایندگان هستند.

وی با اشاره به سوالات زیاد نمایندگان از وزیر امور خارجه گفت: سوالات زیادی از ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح است که حتی وزیر امور خارجه به آنها پاسخ نداده و این سوالات آماده ورود به صحن هستند.

موسوی تصریح کرد: انتقاد نمایندگان نسبت به اظهارات ظریف درخصوص دروغ هلوکاست، به رسمیت شناختن ضمنی رژیم صهیونیستی و دیدارهای مقامات اروپایی با محکومان فتنه از جمله این سوال هاست.

وی تأکید کرد: به نظر می رسد لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی موافق نیست فعلا سوالی از وزیر امور خارجه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------