آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

پاس گل انتخاباتی سعید جلیلی به ضرغامی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی   ,  جلیلی

بازیگران میدان سیاست ایران یا از گذشته با این عرصه آشنا هستند، یا اینکه وقتی وارد کارزار های سیاسی می شود به خوبی این روند را فرا می گیرند. رایزنی ها، جاخالی ها، پشت پا زدن ها و هزاران بازی دیگری که عرصه سیاست به خود دارد را می توان در این عرصه به وضوح تماشا کرد.

 نامه نیوز نوشت: هم اکنون در شرایطی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار گرفته ایم فضای سیاسی کشور رنگ و بوی انتخابات به خود گرفته و در همین راستا چهره ها و جریان های سیاسی به فکر نحوه حضور و تعیین تاکتیک مناسب برای موفقیت در این عرصه هستند. سعید جلیلی نیز یکی از این چهره ها است که رفته رفته وارد فضای انتخابات شده و تاکتیک فعلی وی انتقاد از عملکرد دولت فعلی است. جلیلی سعی می کند با انتقاد از اقدامات روحانی و دستگاه دیپلماسی، خود را طلبکار این پرونده نشان دهد و از این طریق شرایط را برای حضور خود در انتخابات و یا گزینه مورد حمایت خود فراهم کند.

 

بسیاری از کارشناسان معتقدند جلیلی و اطرافیانش سعی دارند تا فضا را به سمتی ببرند که انتقادها از دولت افزایش یافته و با این تاکتیک خود را به پاستور نزدیک کنند.

 

به احتمال فراوان در ادامه مسیر تا انتخابات، از این گونه اظهارات و واکنش ها بیشتر از پیش خواهیم دید و شنید. چرا که جریان تندرو همانطور که برخی از چهره های آن ها ادعا کردند به دنبال استفاده از گزینه های سال های قبل هستند و در این مسیر نیز جلیلی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های آنها مورد توجه است.

 

نمایش جلیلی و انتخاب گزینه دیگر

دور از تصور نیست که این جریان در برنامه داشته باشند تا جلیلی را به عنوان فردی که اندک سبد رای را در میان اقشار مردم دارد وارد میدان کرده و در ادامه کارزار سعید جلیلی در زمین فردی مانند علی باقری(معاون جلیلی در مذاکرات و رییس ستاد انتخاباتی او) و یا حتی ضرغامی بازی کند. تا با این حربه هم رای جلیلی حفظ بماند و هم برخی دیگر نیز که به جلیلی رای نمی دهند، به چهره تازه وارداین جریان رای دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------