آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

کواکبیان: چرا ایثارگرانی که تقدیر شدند همه از یک جریان خاص بودند، مگر دفاع مقدس هم جناحی شده است؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مصطفی کواکبیان

نمی گذارند فراکسیون دفاع از منافع ملی و دیپلماسی و فراکسیون دانشگاهیان تشکیل شود و می گویند که هیات رییسه جلوی تشکیل فراکسیون های جدید را گرفته است.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد جناحی با موضوع FATF گفت: برخی به دنبال جناحی کردن این موضوع مانند برجام هستند.

 

به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان پیش از پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 94 قانون اساسی اظهارداشت: دوستانی که درباره FATF نظر می دهند، آیا یادشان رفته که شورای نگهبان آن را تصویب کرده و خودشان در دولت قبل در مجلس آن را تصویب کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی به گونه ای صحبت می کنند که همه را زیر سوال می برند و می گویند عده ای وطن فروش پیدا شده اند که در بحث اقدام ویژه مالی می خواهند اطلاعات بانکی را به دشمنان بدهند.

 

وی ادامه داد: مجلس درباره اطلاعات بانکی نیز مصوب کرده است و باید توجه داشت که همه مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید به تایید رهبر معظم انقلاب برسد و اینگونه برخورد کردن مانند برخوردی است که با برجام شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس از منتقدان خواهش کرد که بحث را جناحی نکنند و اگر دلسوزانه بحث فنی و تخصصی دارند باید حتما مطرح شود ولی جای بحث های جناحی در بحث های تخصصی نیست.

 

کواکبیان در تذکر دیگری با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس درمورد تجلیل امروز مجلس از برخی خانواده های شهدای مدافع حرم اظهارداشت: دفاع مقدس و ارزش ها را نباید جناحی کنیم و ما در دل فراکسیون امید هم برادر شهید، جانباز و هم آزاده داریم، اما افرادی که امروز تشویق شدند از جریان خاص بودند و گویا دفاع مقدس هم جناحی شده است.

 

وی تصریح کرد: خواهش می کنم رعایت کنند و حداقل توازنی ایجاد شود.

 

کواکبیان در تذکر دیگری تصریح کرد: نمی گذارند فراکسیون دفاع از منافع ملی و دیپلماسی و فراکسیون دانشگاهیان تشکیل شود و می گویند که هیات رییسه جلوی تشکیل فراکسیون های جدید را گرفته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------